Gå til innhold

hva kan dette skyldes?

Gjest nickname is reserved by another user

Anbefalte innlegg

Gjest nickname is reserved by another user
Skrevet

Min urin har blitt veldig mørk brun de siste ukene. Er dette tegn på sykdom? Jeg drikker normalt. Føler meg også trett og slapp. Hva kan det være? Kan dette skyldes stort medisininntak f.eks?

Skrevet

Det kan skyldes at du har drukket svært lite.

Beklager jeg så ikke du har skrevet du drakk normalt.

Gjest Bipolar58
Skrevet

Hva kaller du normalt? Du bør drikke 1 liter vann/juice/melk hver dag.Du kan ikke regne med te og kaffe siden begge er vanndrivende.

Er du frisk,drikker du nok mindre enn du tror.

Skrevet

Hva kaller du normalt? Du bør drikke 1 liter vann/juice/melk hver dag.Du kan ikke regne med te og kaffe siden begge er vanndrivende.

''Hva kaller du normalt? Du bør drikke 1 liter vann/juice/melk hver dag.''

Nei. Man bør drikke et par liter vann, men ikke mer enn 0,5 l melk eller juice pr dag og de to sistnevnte bør være drikke til måltider, ikke noe man drikker utenom måltidene.

Gjest nickname is reserved
Skrevet

''Hva kaller du normalt? Du bør drikke 1 liter vann/juice/melk hver dag.Du kan ikke regne med te og kaffe siden begge er vanndrivende. Er du frisk,drikker du nok mindre enn du tror.''

Jeg drikker mye vann, ihvertfall 2 liter pr dag. Derfor skulle ikke dette kunne forårsake problemet. Det var egentlig det jeg lurte på: Er jeg frisk?

Gjest nickname is reserved
Skrevet

''Hva kaller du normalt? Du bør drikke 1 liter vann/juice/melk hver dag.''

Nei. Man bør drikke et par liter vann, men ikke mer enn 0,5 l melk eller juice pr dag og de to sistnevnte bør være drikke til måltider, ikke noe man drikker utenom måltidene.

Jeg holder meg stort sett til vann og drikker såpass mye at urinen skulle ikke bli konsentrert. Tar så mye medisiner. Er redd for at det er noe galt et sted.

Skrevet

Jeg holder meg stort sett til vann og drikker såpass mye at urinen skulle ikke bli konsentrert. Tar så mye medisiner. Er redd for at det er noe galt et sted.

Hei,

Du sier intet om hvilke medisiner du tar, og hva de er for, men hvis du har meget mørk urin når du drikker normale mengder vann, ville jeg tatt en urinprøve med til fastlegens kontor på mandag for å få sjekket ut nyrene.

Med vennlig hilsen

Skrevet

''Tar så mye medisiner. Er redd for at det er noe galt et sted.''

Jeg synes du skal ta kontakt med legen din snarest, om det er noe med nyrene bør det vel undersøkes temmelig raskt.

Skrevet

Det kan være at det skilles ut bilirubin gjennom urinen og jeg fikk det av å ta antibiotika over en lenger periode så jeg tror jeg hadde tatt en tur til legen for å finne ut grunnen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...