Gjest nickname is reserved by another user Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Min urin har blitt veldig mørk brun de siste ukene. Er dette tegn på sykdom? Jeg drikker normalt. Føler meg også trett og slapp. Hva kan det være? Kan dette skyldes stort medisininntak f.eks? 0 Siter
XbellaX Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Det kan skyldes at du har drukket svært lite. 0 Siter
XbellaX Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Det kan skyldes at du har drukket svært lite. Beklager jeg så ikke du har skrevet du drakk normalt. 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Hva kaller du normalt? Du bør drikke 1 liter vann/juice/melk hver dag.Du kan ikke regne med te og kaffe siden begge er vanndrivende. Er du frisk,drikker du nok mindre enn du tror. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Hva kaller du normalt? Du bør drikke 1 liter vann/juice/melk hver dag.Du kan ikke regne med te og kaffe siden begge er vanndrivende. Er du frisk,drikker du nok mindre enn du tror. ''Hva kaller du normalt? Du bør drikke 1 liter vann/juice/melk hver dag.'' Nei. Man bør drikke et par liter vann, men ikke mer enn 0,5 l melk eller juice pr dag og de to sistnevnte bør være drikke til måltider, ikke noe man drikker utenom måltidene. 0 Siter
Gjest nickname is reserved Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Hva kaller du normalt? Du bør drikke 1 liter vann/juice/melk hver dag.Du kan ikke regne med te og kaffe siden begge er vanndrivende. Er du frisk,drikker du nok mindre enn du tror. ''Hva kaller du normalt? Du bør drikke 1 liter vann/juice/melk hver dag.Du kan ikke regne med te og kaffe siden begge er vanndrivende. Er du frisk,drikker du nok mindre enn du tror.'' Jeg drikker mye vann, ihvertfall 2 liter pr dag. Derfor skulle ikke dette kunne forårsake problemet. Det var egentlig det jeg lurte på: Er jeg frisk? 0 Siter
Gjest nickname is reserved Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 ''Hva kaller du normalt? Du bør drikke 1 liter vann/juice/melk hver dag.'' Nei. Man bør drikke et par liter vann, men ikke mer enn 0,5 l melk eller juice pr dag og de to sistnevnte bør være drikke til måltider, ikke noe man drikker utenom måltidene. Jeg holder meg stort sett til vann og drikker såpass mye at urinen skulle ikke bli konsentrert. Tar så mye medisiner. Er redd for at det er noe galt et sted. 0 Siter
Sør Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Jeg holder meg stort sett til vann og drikker såpass mye at urinen skulle ikke bli konsentrert. Tar så mye medisiner. Er redd for at det er noe galt et sted. Hei, Du sier intet om hvilke medisiner du tar, og hva de er for, men hvis du har meget mørk urin når du drikker normale mengder vann, ville jeg tatt en urinprøve med til fastlegens kontor på mandag for å få sjekket ut nyrene. Med vennlig hilsen 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Jeg holder meg stort sett til vann og drikker såpass mye at urinen skulle ikke bli konsentrert. Tar så mye medisiner. Er redd for at det er noe galt et sted. ''Tar så mye medisiner. Er redd for at det er noe galt et sted.'' Jeg synes du skal ta kontakt med legen din snarest, om det er noe med nyrene bør det vel undersøkes temmelig raskt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Det kan være at det skilles ut bilirubin gjennom urinen og jeg fikk det av å ta antibiotika over en lenger periode så jeg tror jeg hadde tatt en tur til legen for å finne ut grunnen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.