Gå til innhold

psykisk syk?

Anbefalte innlegg

Gjest ann2011
Skrevet

hei.jeg er 38 år å gift på det 3dje året.han jeg er gift med kommer med trusler når han ikke får det som han vil eller ting går i mot han.han har en tøff fortid.han har slått meg flere ganger.men det som er vanskligst er dissa trusslene og nedtråkkinga på meg.jeg jobber med å komme meg ut av dette men det er ikke lett.trusslene han består av å hive meg ut av leieligheten som står på han.jeg på sitte på knærne å si unnskyld.noen ganger vet jeg ikke får hva egentlig.han er ganske stygg i munnen.jeg kunne skrive til lang ut i neste uke hvis jeg skal få med det meste.hva er det med disse trusslene?er det en form for makt?liten selvtillit?jeg tar igjen men men noen ganger blir det bare værre.han kan si for.eks at han ville egentlig ha ei dame uten unger.jeg har 2 barn fra før.han kan si jeg kan ta belte å henge meg,jeg er misslykka i alt jeg gjør og alt som går galt er min skyld.bare som en liten ting som at han ikke finner nøkklene sine.da er huskestue for da har jeg rota det vekk.da hagler det med stygge ord om hva jeg er og ikke er og hvor stygg og ubruklig jeg er.veldig sjelden jeg får et unnskyld.ikke for det hadde ikke betydd noe.humøret hans snur som vind.han går på anti deprissiva .ikke får det hjelper jo ikke no.det må jo være no alvorlig galt med han.jeg syns han er vanskelig å forholde meg til.jeg er sliten og har blitt anti sosial.prater jeg med venninner hagler det beskyldninger om at jeg sikkert har sex med dem.hallo!han sjekker tlf min.leser tekst meldr osv.sjekker på nettet hvem jeg har ring og sammenlinger det med tlf min hvis jeg skulle ha sletta noe.går jeg på nettbanken min så skjuler jeg noe.alt jeg gjør alene blir mistenklig gjort.jeg har aldri vært utro.ja det er mye.mye syke ting.jeg kan ikke redde han har jeg finni ut.nå må jeg redde meg selv.begynner å miste meg selv merker jeg.han har slætt meg før.da skyldte han på at jeg fikk så fort blåmerker.jeg blir svett av å bare se hva jeg skriver selv.han skulle antagligvis vært lagt inn en plass.hva er det med mennesker som behandler andre slik?blottet for empati.vi har ikke barn sammen og glad er jeg for det.jeg vet ingenting.helt tomt.men på vei ut er jeg.et lite lys i tunnelen.

Skrevet

Herregud. Han har null respekt for deg. Kom deg ut av dette forholdet både for din egen skyld og barna dine. Dra på et krisesenter. Bare kom deg ut av dette forholdet.

Skrevet

Herregud. Han har null respekt for deg. Kom deg ut av dette forholdet både for din egen skyld og barna dine. Dra på et krisesenter. Bare kom deg ut av dette forholdet.

jeg jobber med det.det er ingenting det jeg har skrevet her.han er helt rå.her forrige uke var jeg hos min mormor på 84 år.da ringte han og jeg måtte bevise at jeg var der.ska man le eller grine?man blir så vant til det at man normaliserer all galskapen.jeg vet at det er så sykt så sykt.jeg er sliten.

Skrevet

I morra finner du deg en annen leilighet du kan leie og flytter ut. Med to unger (heldigvis ikke hans!) har du ikke lov til å fortsette å bo sammen med en sånn drittsekk - for ungenes skyld! Du vil ikke at de skal vokse opp og tro at det er normalt at en mann kan behandle en kvinne på den måten? Barn skal ha det trygt og godt med forutsigbare voksne rundt seg.

Om han truer deg med ting dersom du flytter ut så ta kontakt med et krisesenter, politiet kan hjelpe deg med det.

Skrevet

Han er jo tydeligvis en foraktelig psykopat. Psykisk syke flest oppfører seg ikke slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...