Gå til innhold

svette?

Gjest chrisholl

Anbefalte innlegg

Gjest chrisholl
Skrevet

mann alder 20 dette startet da jeg var 18 år , begynte og svette mye mer en ellers , det gikk litt over etter som jeg byttet deodorant , fikk først høre at det kunne være en kjønnssykdom men testet meg for det og det var det ikke .. kan dette ha noe med psyken og gjøre , er utrolig slitsomt og være konstant tørst og ikke ha kontroll på svetten , i starten lukter det ikke noe , men gjerne etter et par timer , svetten oppstår når jeg f.eks er ute blant folk .. jeg er en veldig rastløs person i meg selv , har hat noen psykiske problemer igjenom tiden .. og et annet problem er at jeg aldri klarer og "slappe" av , virker som kroppen er 100% hele tiden ,, rister med beinet om jeg sitter stille , må konstant endre stillingen jeg sitter i eller sover i ,, hva kan dette komme av ? .. takk for svar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...