Flossy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Skal kjøpe brettspill til 3 barn fra 3-10 år og trenger tips. Vil gjerne ha tips om spill som passer for alle(hvis det går an). Prisklasse 300-400 kr Venter spent på svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Brettspill som passer for både 3- og 10-åringer? Da tror jeg du skal lete lenge og sannsynligvis forjeves, men det er godt mulig jeg er utdatert på området. For de som er fra 8 og oppover er Junior Geni supert - har i alle fall vært utrolig poppis her i huset! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccolina Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Stigespill er faktisk morsomt i de fleste aldre! De minste trenger nok hjelp til å telle stegene riktig, men ellers burde poenget være svært lettfattelig. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Stigespill er faktisk morsomt i de fleste aldre! De minste trenger nok hjelp til å telle stegene riktig, men ellers burde poenget være svært lettfattelig. ;-) Uff, stigespill er jo helt usannsynlig kjedelig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Brettspill for 3-åringer? Ikke så mye som passer da. Memory og stigespill, kanskje. Jeg ville nok heller satset på å gi dem separate gaver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Uff, stigespill er jo helt usannsynlig kjedelig enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kåre-bob Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ludo! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccolina Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Uff, stigespill er jo helt usannsynlig kjedelig Hehe, ramler du bare ned hele tiden, kasnskje? ;-) Men vis meg det brettspill da, som er *gøy* for både en 3-åring og en voksen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 ubongo! kjempemorsomt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Stigespill er faktisk morsomt i de fleste aldre! De minste trenger nok hjelp til å telle stegene riktig, men ellers burde poenget være svært lettfattelig. ;-) ''Stigespill er faktisk morsomt i de fleste aldre!'' Tuller du? Stigespill er det kjedeligste spillet i universet. Med god margin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccolina Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 ''Stigespill er faktisk morsomt i de fleste aldre!'' Tuller du? Stigespill er det kjedeligste spillet i universet. Med god margin. Ok, så vis meg det brettspill som er *gøy* å spille sammen med en 3-åring ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ok, så vis meg det brettspill som er *gøy* å spille sammen med en 3-åring ? Det finnes ikke. Men Yatzy er det mulig å dra gjennom uten å dø, og ungene oppøver tallforståelsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermum Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Har ingen gode tips til spill, men Ark har 50% på alle brettspill nå og det er et godt tilbud om ikke annet;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hehe, ramler du bare ned hele tiden, kasnskje? ;-) Men vis meg det brettspill da, som er *gøy* for både en 3-åring og en voksen? Nja, jeg både ramler og klatrer, men synes spillet er ulidelig kjedelig Dog skal det sies at jeg likte det da jeg var barn Og de eneste spillene jeg kan tenke meg at en 3-åring kan spille er stigespill og Memory. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.