Gå til innhold

Brettspill

Flossy

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe brettspill til 3 barn fra 3-10 år og trenger tips. Vil gjerne ha tips om spill som passer for alle(hvis det går an). Prisklasse 300-400 kr

Venter spent på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brettspill som passer for både 3- og 10-åringer? Da tror jeg du skal lete lenge og sannsynligvis forjeves, men det er godt mulig jeg er utdatert på området.

For de som er fra 8 og oppover er Junior Geni supert - har i alle fall vært utrolig poppis her i huset! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccolina

Stigespill er faktisk morsomt i de fleste aldre!

De minste trenger nok hjelp til å telle stegene riktig, men ellers burde poenget være svært lettfattelig. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De minste trenger nok hjelp til å telle stegene riktig, men ellers burde poenget være svært lettfattelig. ;-)

Uff, stigespill er jo helt usannsynlig kjedelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brettspill for 3-åringer? Ikke så mye som passer da. Memory og stigespill, kanskje.

Jeg ville nok heller satset på å gi dem separate gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niccolina

Uff, stigespill er jo helt usannsynlig kjedelig :(

Hehe, ramler du bare ned hele tiden, kasnskje? ;-) Men vis meg det brettspill da, som er *gøy* for både en 3-åring og en voksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Stigespill er faktisk morsomt i de fleste aldre!''

Tuller du? Stigespill er det kjedeligste spillet i universet. Med god margin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccolina

''Stigespill er faktisk morsomt i de fleste aldre!''

Tuller du? Stigespill er det kjedeligste spillet i universet. Med god margin.

Ok, så vis meg det brettspill som er *gøy* å spille sammen med en 3-åring ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så vis meg det brettspill som er *gøy* å spille sammen med en 3-åring ?

Det finnes ikke. Men Yatzy er det mulig å dra gjennom uten å dø, og ungene oppøver tallforståelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ramler du bare ned hele tiden, kasnskje? ;-) Men vis meg det brettspill da, som er *gøy* for både en 3-åring og en voksen?

Nja, jeg både ramler og klatrer, men synes spillet er ulidelig kjedelig :( Dog skal det sies at jeg likte det da jeg var barn :)

Og de eneste spillene jeg kan tenke meg at en 3-åring kan spille er stigespill og Memory.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...