Gå til innhold

"Husdrømmer"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer ofte om boliger, hus, hytter og leiligheter som jeg i drømmen eier eller har tilgang til. Noen ganger ligner det på leiligheten jeg bor i eller steder jeg har bodd før, men det er ofte også mange flere rom og fullt av stæsj som andre har satt igjen. Jeg drømmer avo til at jeg har flyttet tilbake "ved en feiltakelse" og derfor ikke får gjort de tingene jeg liker å gjøre der jeg bor nå.

Noen med en drømmetyder i magen som vil kaste fram tolkninger? Andre som drømmer om det samme?

Gjest Bipolar58
Skrevet

Drømmer ofte om der jeg bodde før.Haugenstua i Oslo går ofte igjen da jeg har bodd der "på og av" i 10-15 år. Også om Florvåg og Askøy utenfor bergen.Gikk 1-3 klasse på Florvåg skole.Husker enda at jeg ofte kjøpe loff på veien hjem.Det var veldig bratt i Florvågsbakkene.Litt artig at både Torhildd Sivertsen og Dagfinn Lyngbø kommer fra samme øy! Og Ingrid Espelid

Skrevet

Er hus symboliserer vel gjerne livet, gjør det ikke? At det ligger igjen mye rask og gamle ting i huset kan bety at du har ting i fortiden du må komme over kanskje?

Skrevet

Er hus symboliserer vel gjerne livet, gjør det ikke? At det ligger igjen mye rask og gamle ting i huset kan bety at du har ting i fortiden du må komme over kanskje?

Det er nok helt sikkert riktig...!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...