Gjest Reddhare58? Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Er det normalt å ha en generell angstlidelse over småting? Reagerer nesten ikke på skrekkfilmer på tv,men på hekser i ett facebook spill.Dette virker som fullstendig galskap på meg.Jeg er også livredd for haier,men ikke krokodiller.Sitter virkelig Haisommer så lenge i? Ser nesten ut som om zoloft ikke virker mot angst bare mot depresjon? Mulig jeg må ta 1 eller 2 seroquelle for å få sove i natt. Så på "The marsh" på viasat 4 i går og reagerte nesten ikke,den var nesten morsom. Hvordan er det da mulig å reagere på barnespill på FB med 3 hekser som rører i en gryte? Jeg må nok motvillig innrømme at jeg er spenna gæærn. Skal ta fri fra grøssere en mnd og klare meg med drama og thriller.Sci-Fi er heller ikke noe å være redd for om det ikke er Signs da med Mel Gibson. Er sinnet delt inn i 2 deler? En som blir skikkelig redd,og en annen som fornekter den delen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.