Gå til innhold

Angts overfor ting som ikke finnes.

Anbefalte innlegg

Gjest Reddhare58?
Skrevet

Er det normalt å ha en generell angstlidelse over småting?

Reagerer nesten ikke på skrekkfilmer på tv,men på hekser i ett facebook spill.Dette virker som fullstendig galskap på meg.Jeg er også livredd for haier,men ikke krokodiller.Sitter virkelig Haisommer så lenge i?

Ser nesten ut som om zoloft ikke virker mot angst bare mot depresjon?

Mulig jeg må ta 1 eller 2 seroquelle for å få sove i natt.

Så på "The marsh" på viasat 4 i går og reagerte nesten ikke,den var nesten morsom.

Hvordan er det da mulig å reagere på barnespill på FB med 3 hekser som rører i en gryte?

Jeg må nok motvillig innrømme at jeg er spenna gæærn.

Skal ta fri fra grøssere en mnd og klare meg med drama og thriller.Sci-Fi er heller ikke noe å være redd for om det ikke er Signs da med Mel Gibson.

Er sinnet delt inn i 2 deler? En som blir skikkelig redd,og en annen som fornekter den delen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...