Gå til innhold

Hormon forstyrrelse?

Anbefalte innlegg

Gjest Hormon Forvirra
Skrevet

Jeg sliter veledig med noe jeg selv tror kan ver hormon forstyrrelse. I årevis har mensen vert presis. Siste månedene har jeg vert 2-3 dager forsinket. for et par måneder siden var jeg tilogmed et par dager for tidlig ute (noe som aldrig har hendt). Denne måneden var jeg 3 dager forsinket, og mensen er helt borte nå 3 dager med brunlig /slimete blod (har mensen ca 5 dager i uken+ etterblødninger ca 2 dager). Jeg er tappet for energi, har vert mye syk i det siste( førkjølelse,influensa,feber o.l) , Sliter og veldig med kviser . Når jeg blir kvitt 1, popper det opp 2 nye. Prøvd mange produkter som ikke hjelper. de demper kanskje litt, men glemmer jeg en morgen/kveld så kommer det igjen. Har fått høre jeg ser syk ut, bleik og skral. Humøret er konstant irritabelt eller nedafor, å har hatt en del depresjoner siste månedene. Så alt dette må jo ha noe med hormoner å gjøre? Men jeg har merket kviseutbruddet spesiellt etter jeg ble sammen med min partner. Vi har hatt ubeskyttet sex i over 1 år, men har heller ikke blitt gravid. Er det mulig å reagere på sæden hans på noe måte? Har aldrig gått på noe prevansjon produkter utenom et p-plaster jeg prøvde noen uker for ca 2 år tilbake. Har også vert igjennom en abort( ca 13-14 mndr siden) om dette er relevant. Har vert hos legen å tatt blodprøve. Da CPG- (?) normalen skal ver 8+... min var over 80, så jeg har tydligvis et virus av et slag, men har ikke vert hos legen mer. Kan ta med at jeg har over flere ganger tatt graviditets test for å forsikre meg at det ikke er tilffelle. Denne måneden vet jeg ikke, men har ikke hatt positive tester tidligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...