Gå til innhold

Jeg har byttet navn..

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Ja, den er grei. Vi skal nok kjenne deg igjen :-)

Skrevet

Ja, den er grei. Vi skal nok kjenne deg igjen :-)

Er dere så glupe altså? Hva vet dere egentlig om meg?Bare kjønn,alder og vekt?

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Er dere så glupe altså? Hva vet dere egentlig om meg?Bare kjønn,alder og vekt?

''Er dere så glupe altså?''

Ja ;-) Men du er ikke den eneste som vil bli gjenkjent selv om du skifter nick. Mange av oss blir det :-)

Gjest søndagg
Skrevet

Du blir gjenkjent hele tiden pga din spesielle skrivemåte.

Skrevet

Ikke noe problem, etter å ha lest en linje eller to av innleggene dine så vet vel 80% av de her inne hvem du er.

Ja, vi vet mer om deg enn vekt, kjønn og alder gitt.

Skrevet

Ikke noe problem, etter å ha lest en linje eller to av innleggene dine så vet vel 80% av de her inne hvem du er.

Ja, vi vet mer om deg enn vekt, kjønn og alder gitt.

Vær forsiktig når du er inne på forumet for seksualitet.Ikke alle er interresert i å vite størrelsen på musa din.

Skrevet

''Er dere så glupe altså?''

Ja ;-) Men du er ikke den eneste som vil bli gjenkjent selv om du skifter nick. Mange av oss blir det :-)

Ja det virker som om Olav Femte er ganske psyk.Og at det er mange med både mange meninger og gode råd her inne.

• 1 måned senere...
Skrevet

Ja det virker som om Olav Femte er ganske psyk.Og at det er mange med både mange meninger og gode råd her inne.

Alt i orden nå.Jeg har inført strengere begrensninger og har byttet passord.Skal passe på å rotere noen utvalgte passord hver mnd.

Louis Cyphre
Skrevet

Alt i orden nå.Jeg har inført strengere begrensninger og har byttet passord.Skal passe på å rotere noen utvalgte passord hver mnd.

''har byttet passord.Skal passe på å rotere noen utvalgte passord hver mnd.''

Tror ikke det hjelper...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...