Persille1365381127 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg tror ikke barnehagene blander seg opp i dette... På mindre steder med en barnehage vil det jo som regel være flere barn som har mamma eller pappa i barnehagen sin.. Vi blander oss litt Men det er VELDIG individuelt, vi har hatt flere foreldre/barn - noen kan absolutt ikke være på samme avdeling, noen har godt av å være på hver sin avdeling, og noen fungerer helt fint på samme avdeling. Det kommer an på i hvilken grad barnet aksepterer å dele moren/faren sin med andre barn, og i hvilken grad mor/far lar andre voksne håndtere barnet uten å blande seg inn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Du har ikke helt forstått hva det innebærer å ha barn du, vel? Sier som andre her, kontakt helsesøster og få en skikkelig realitetsorientering... ''Du har ikke helt forstått hva det innebærer å ha barn du, vel?'' Enten det - eller ikke forstått hva det innebærer å ha en jobb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 ''Du har ikke helt forstått hva det innebærer å ha barn du, vel?'' Enten det - eller ikke forstått hva det innebærer å ha en jobb ''Enten det - eller ikke forstått hva det innebærer å ha en jobb :p'' Ja, det er også en mulighet:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Vi blander oss litt Men det er VELDIG individuelt, vi har hatt flere foreldre/barn - noen kan absolutt ikke være på samme avdeling, noen har godt av å være på hver sin avdeling, og noen fungerer helt fint på samme avdeling. Det kommer an på i hvilken grad barnet aksepterer å dele moren/faren sin med andre barn, og i hvilken grad mor/far lar andre voksne håndtere barnet uten å blande seg inn. Ja, ser det siste der er viktig! Barna mine gikk i barnehagen der mormor jobba.. Det gikk heldigvis helt fint 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ja, ser det siste der er viktig! Barna mine gikk i barnehagen der mormor jobba.. Det gikk heldigvis helt fint Litt malapropos: Kfr. annen tråd om man forventer tilbakemelding på svar eller ikke. Jeg synes alltid det er rart om folk skriver utførlig om en problemstilling, og overhodet ikke kommentrer svarene de får og eventuelt stiller oppfølgingsspørsmål. Tenker troll, men det behøver jo ikke være det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Litt malapropos: Kfr. annen tråd om man forventer tilbakemelding på svar eller ikke. Jeg synes alltid det er rart om folk skriver utførlig om en problemstilling, og overhodet ikke kommentrer svarene de får og eventuelt stiller oppfølgingsspørsmål. Tenker troll, men det behøver jo ikke være det. Enig i det;) Har skjedd jeg ikke har svart i en tråd, men kun der jeg har skrevet som anonym..da jeg har vært redd for å glemme å skifte nick i tråden Tror jeg har skrevet som anonym i et par tråder..da enten pga intimt spm eller pga en tredjeperson som ikke bør identifiseres;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Litt malapropos: Kfr. annen tråd om man forventer tilbakemelding på svar eller ikke. Jeg synes alltid det er rart om folk skriver utførlig om en problemstilling, og overhodet ikke kommentrer svarene de får og eventuelt stiller oppfølgingsspørsmål. Tenker troll, men det behøver jo ikke være det. Jeg kan også tenke slik. Selv om jeg svarte i den andre tråden at jeg ikke venter meg svar selv, blir også jeg litt mistenksom når det er stilt et kontroversielt spørsmål som får mange svar og ikke noe oppfølging av trådstarter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 ''Du har ikke helt forstått hva det innebærer å ha barn du, vel?'' Enten det - eller ikke forstått hva det innebærer å ha en jobb ''eller ikke forstått hva det innebærer å ha en jobb :p'' :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenker jeg Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Litt malapropos: Kfr. annen tråd om man forventer tilbakemelding på svar eller ikke. Jeg synes alltid det er rart om folk skriver utførlig om en problemstilling, og overhodet ikke kommentrer svarene de får og eventuelt stiller oppfølgingsspørsmål. Tenker troll, men det behøver jo ikke være det. Jeg tenker at det også kan være at ts blir så satt ut av svarene, alik at det blir vanskelig å komme tilbake med nye svar. Denne jenta vet ikke stort om hverken arbeidsliv eller livet med barn, og det var hun kanskje ikke klar over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg tenker at det også kan være at ts blir så satt ut av svarene, alik at det blir vanskelig å komme tilbake med nye svar. Denne jenta vet ikke stort om hverken arbeidsliv eller livet med barn, og det var hun kanskje ikke klar over. ''Jeg tenker at det også kan være at ts blir så satt ut av svarene, alik at det blir vanskelig å komme tilbake med nye svar. Denne jenta vet ikke stort om hverken arbeidsliv eller livet med barn, og det var hun kanskje ikke klar over.'' Det er et viktig perspektiv å få med. Det kan godt være slik. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Dersom dette er et seriøst innlegg støtter jeg alle som anbefaler deg å ta kontakt med helsesøster for hjelp. Dine tanker om hvordan du skal løse dette er ikke i samsvar med din alder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Litt malapropos: Kfr. annen tråd om man forventer tilbakemelding på svar eller ikke. Jeg synes alltid det er rart om folk skriver utførlig om en problemstilling, og overhodet ikke kommentrer svarene de får og eventuelt stiller oppfølgingsspørsmål. Tenker troll, men det behøver jo ikke være det. ''Tenker troll, men det behøver jo ikke være det'' Sånn tenker jeg også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louis Cyphre Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 ''Så jeg tenker at jeg må søke en jobb der man kan ha med et (lite) barn. Nattevakt feks.'' Ha med et lite barn på jobb som nattevakt!!! Tuller du eller??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.