Gå til innhold

tvangstanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Jeg er ei jente som har fått diagnosen grensepsykose. Etter 22/07 fikk jeg et nervesammenbrudd, og etter noen uker fikk jeg tanker om at jeg var gjerningspersonen. Jeg har hele tiden visst at disse tankene er feil, og absurd, men jeg greier allikevel ikke å gi helt slipp på dem. Jeg går til behandling hos psykiatrisk sykepleier, og følges opp av psykiater. De ønsker imidlertid ikke å sette i gang eksponeringsterapi. Jeg lurer på om hva du tenker om det. Føler meg egentlig sterk nok nå til å møte frykten min. Hva tror du, tror du det kan hjelpe meg?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hva er det du skal eksponeres for?

Skrevet

Hva er det du skal eksponeres for?

Jeg ser for meg å skrive ned de tankene jeg har og lese de mange nok ganger til at jeg ikke blir skremt av dem lenger. Går foressten på 5 mg Zyprexa, noe som hjelper en del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...