Gjest Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 Skrevet 8. november 2011 Hei! jeg har et problem jeg trenger hjelp med! når jeg er på do kan jeg kjenne at det er noe i analåpningen når jeg presser ( kjennes ut som tarmen min blir presset litt ut eller noe). lurer selv på om dette kan være hemoroider? det eneste som står i veien for dette er at jeg har ingen smerter i det hele tatt.. men alle andre symptomer stemmer ( slim og slikt) jeg har hatt dette over lang tid nå kanskje 3 måner, men blir gal av å tenke på hva det kan være! og vist jeg må oppsøke lege, må legen ta en kikk inn i anal hullet mitt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. november 2011 Skrevet 8. november 2011 Høres ut som hemorroider ja, det trenger ikke være vondt. Og ja, om du skal til legen med det så må jo legen se på sakene. ) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. november 2011 Skrevet 8. november 2011 Ja, legen må se deg bak! Mine ble fjernet, og jeg angrer ikke ett sekund;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.