Sool1365380740 Skrevet 8. november 2011 Skrevet 8. november 2011 Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan få forsøke denne medisinen da den ikke skal ha vektøkning og nedsatt lyst som bivirkning. Har nå prøvd 4 forskjellige AD,tre av de la jeg veldig på meg av,og en annen hadde liten effekt. Zoloft som er det sisste jeg har gått på merker jeg at hjelper,men gjør ikke annet enn å spise,og er sulten hele tida. Null kontroll på matinntaket. Hvorfor får ikke personer som plages med vekten i utgangspunktet FØRST få prøve en medisin som ikke gir vektøkning? Hva er det med welutrin siden det viser seg vanskelig å få prøve denne? Er den ikke på blå resept? Skjønner ikke hvorfor jeg skal måtte forvandles til en flodhest for så kanskje å få en medisin som virker uten at jeg spiser meg ihjel. Mine diagnoser foreløpig er depresjon (tilbakevennende) og angst. Er under utredning for andre ting. Ser du noen grunn for at jeg ikke skal få welbutrin? Håper på svar,for blir så fortvilet av denne matbesettelsen og klærne som blir for små. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. november 2011 Skrevet 9. november 2011 Det er ingen god faglig grunn til at du ikke kan prøve Wellbutrin. Den er på blå resept. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.