Gå til innhold

Diabetes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! (j,14) Jeg har fått kyssesyken og skal opereres i januar en gang for ett kne. Dette gjør at jeg ikke får trent før jeg er ferdig med operasjonen, annet enn overkroppen (Jeg må gå på krykker i 6 uker) Jeg har vært syk i noen uker, ca. 8 uker nå. Men jeg blir liggende hjemme og spiser ikke veldig sunt. Altså, jeg får i meg sunn middag og brødskive. Av og til frukt. Men det blir mye sukker og sånn i hverdagen. Ofte en bolle eller 2 og en brusflaske. Eller litago og en sjokolade. Jeg er ikke veldig bekymret for vekten, hvis jeg blir for overvektig, så er det bare og trene det tilbake. Men noe jeg har begynt og bekymre meg over er diabetes, heldigvis ingen i min familie har det. Men jeg har gått fra og trene egentrening 3 gang i uka, 2 gymtimer på 1 time hver pluss 2 organiserte treninger i uka. Og så har jeg spist sunt, fordi jeg brukte og holde godteri og brus til fredag og lørdag. Men noen små glipper selvfølgelig. Og jeg lurer på om disse (Etter min mening drastiske) endringene kan gjøre at jeg har stor sjanse for diabetes eller andre sykdommer? (jeg tror ikke jeg har det, vil bare vite om jeg er mer utsatt pga. endringene)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...