Gå til innhold

Antipsykiatri og alvorlig sinnslidende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må være lov å ha sine meninger. Vi bor i et fritt land.

Jeg synes det er bra at noen tør å motsi psykiatrien. fordi i noen saker kan de har rett også. At folk blir behandlet med for mye tvang som ødelegger livskvaliteten til enkelte mennesker.

Det må være lov å tro på spøkelser og at man kan høre stemmer som kommer utenfra en selv uten å bli tvangsinnlagt.

Skrevet

Beklager at jeg var så sint i går for det var det jeg var, ikke bitter. Det var ikke meningen at det skulle gå utover deg, skulle holdt meg unna nettet. Har hatt motgang og er ikke et offer.

Beklager jeg og, skulle ikke sagt dum i hodet, for det er du ikke:)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det må være lov å ha sine meninger. Vi bor i et fritt land.

Jeg synes det er bra at noen tør å motsi psykiatrien. fordi i noen saker kan de har rett også. At folk blir behandlet med for mye tvang som ødelegger livskvaliteten til enkelte mennesker.

Det må være lov å tro på spøkelser og at man kan høre stemmer som kommer utenfra en selv uten å bli tvangsinnlagt.

Det er vel ikke få som motsier psykatrien. Og mye av det er greit og bra. Kritikken fra Hank von Helvete er derimot ikke det samme, det er helt meningsløs kritikk, basert på noe så uhyrlig som scientologi...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det jeg har sett av kritikken til Hank er for det meste dette med "lykkepillene"...

Man trenger ikke være _alvorlig_ sinnslidende for at det skal være farlig å høre på Hank eller scientologien...

Selv er jeg sikkert ikke alvorlig sinnslidende (vet ikke, tror ikke jeg har schizofreni i alle fall), men har erfart at det ikke lønner seg å seponere mitt antipsykotikum.

Dette er farlig for alle, egentlig. Frisk, alvorlig sinnslidende eller "bare" litt syk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...