Axcia Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg skal kjøpe en kassegitar til ungene. De er 6-11 år. Ikke fra lekebutikken, men en ordentlig en. Er det noen spesielle merker/forhandlere jeg bør se etter? ca pris? Jeg kan ikke noen ting om gitarer... Også må vi ha ei enkel gitarbok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg har kjøpt en OK gitar av merket Stagg i str. 3/4. Den er nokså passe for barn i den alderen, men ikke helt umulig å spille på for en voksen heller. (1/2 størrelse er kanskje litt liten.) Hvis du googler - Stagg gitar - finner du mange forhandlere. Husker ikke prisen, rundt 1000 kr tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Eksisterer ikke 3-45 i Fjordgata lenger? De vet vel det meste om gitarer. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Jeg har kjøpt en OK gitar av merket Stagg i str. 3/4. Den er nokså passe for barn i den alderen, men ikke helt umulig å spille på for en voksen heller. (1/2 størrelse er kanskje litt liten.) Hvis du googler - Stagg gitar - finner du mange forhandlere. Husker ikke prisen, rundt 1000 kr tror jeg. Takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Eksisterer ikke 3-45 i Fjordgata lenger? De vet vel det meste om gitarer. ) Det finnes vel noen butikker jeg må sjekke, ja. Riff, kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.