Gå til innhold

Gitar til barn (ikke leketøy)

Axcia

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe en kassegitar til ungene. De er 6-11 år. Ikke fra lekebutikken, men en ordentlig en. Er det noen spesielle merker/forhandlere jeg bør se etter? ca pris? Jeg kan ikke noen ting om gitarer...

Også må vi ha ei enkel gitarbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt en OK gitar av merket Stagg i str. 3/4. Den er nokså passe for barn i den alderen, men ikke helt umulig å spille på for en voksen heller. (1/2 størrelse er kanskje litt liten.) Hvis du googler - Stagg gitar - finner du mange forhandlere. Husker ikke prisen, rundt 1000 kr tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en OK gitar av merket Stagg i str. 3/4. Den er nokså passe for barn i den alderen, men ikke helt umulig å spille på for en voksen heller. (1/2 størrelse er kanskje litt liten.) Hvis du googler - Stagg gitar - finner du mange forhandlere. Husker ikke prisen, rundt 1000 kr tror jeg.

Takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksisterer ikke 3-45 i Fjordgata lenger? De vet vel det meste om gitarer. :o)

Det finnes vel noen butikker jeg må sjekke, ja. Riff, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...