Gjest bølger Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 Det må være verdt et forsøk. Selv sliter jeg med hypersomni og ble mye bedre etter at jeg begynte på wellbutrin, men etter en stund kom trettheten tilbake. Det har likevel ikke blitt så ille som det var før jeg begynte på wellbutrin. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 Det er et forsøk verdt. Intet å tape. Det gjør en sikkert ikke frisk, men kan nok gjøre en noe bedre. 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 Det er veldig individuelt, så jeg vil anbefale deg å prøve... kanskje har du bedring av dette:-) 0 Siter
Gjest Fibromyalgi Skrevet 11. november 2011 Skrevet 11. november 2011 Har fibromyalgi og det førte til en intens tretthet som ofte var der fra morgenen av. Å begynne på Wellbutrin var som å slå på lyset for meg. Ble mye mer våken og opplagt. Skulle jeg glemme tablettene noen dager, blir jeg dørgene trøtt døgnet rundt igjen. Wellbutrin har betydd økt arbeidskapasitet og en bedre hverdag for meg. Selv om man ikke har noen garanti for resultatet, kan W. være vel verdt et forsøk. 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. november 2011 Skrevet 11. november 2011 Har fibromyalgi og det førte til en intens tretthet som ofte var der fra morgenen av. Å begynne på Wellbutrin var som å slå på lyset for meg. Ble mye mer våken og opplagt. Skulle jeg glemme tablettene noen dager, blir jeg dørgene trøtt døgnet rundt igjen. Wellbutrin har betydd økt arbeidskapasitet og en bedre hverdag for meg. Selv om man ikke har noen garanti for resultatet, kan W. være vel verdt et forsøk. Godt å høre dine erfaringer omkring dette, det ser ut som noe jeg burde forsøke... Er helt slakt om dagen, og utmattelsen tar snart knekken på meg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.