Gå til innhold

Er det noe gale med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg krangler konstant med min mor og min far. Er frekk i munnen og klarer ikke å sette pris på det de gjør for meg. I tillegg er jeg veldig fokusert på hva som skjer rundt meg, vil være med på det meste, samtidig som jeg ikke vil fordi jeg misliker meg selv og ofte vil ikke bli sett. For tiden går jeg 2. klasse på videregående, og jeg henger etter og sliter med å være aktiv i timen og å følge med. I det siste har alt dalt nedover og jeg merker at jeg unngår venner ettersom at jeg ikke vil bli lagt merke til.. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Gikk til familierådgivning med min mor før, men følte det ikke fungerte for meg. Derfor har jeg mistet litt troen på hjelp + at jeg frykter priser for å få hjelp. Burde jeg gå til psykolog eller er dette bare en såkalt "fase" jeg må slite meg gjennom i livet?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er ikke tegn på friskhet. Gå til fastlegen og be om en henvisning til psykolog.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...