Gjest Merkelig væremåte Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 Når jeg er i konflikt med noen, så reagerer jeg så merkelig... Hvis jeg føler meg urettferdig behandlet...så reagerer jeg veldig sterkt med at jeg vil flykte fra vedkommende... F.eks hvis føler meg urettferdig behandlet av mannen min, så vil jeg skilles... Eller jeg vil si opp jobben min hvis jeg føler meg urettferdig behandlet av noen på jobben min... Eller hvis jeg føler meg urettferdig behandlet av noen bekjente, så tenker jeg at jeg aldri vil snakke mer med vedkommende... Når jeg blir så urettferdig behandlet...og jeg tenker på at her vil jeg ikke være...så blir det nye "fluktverdenen" så virkelig for meg... Jeg ser for meg min egen leilighet...ny jobb... alt ettersom hvem og hva som har startet min egen merkelige reaksjon... Den "nye" tilværelsen min blir så veldig virkelig for meg...og jeg kan fantasere om min nye tilværelse i timesvis....for så plutselig å vende tilbake til virkeligheten... Når jeg kommer tilbake til virkeligheten etter lang tid i fantasiverdenen min...så blir hverdagen som vanlig...og liksom ingen ting har skjedd... Det går verst utover mannen min...siden jeg vil skilles hver gang jeg føler meg skikkelig urettferdig behandlet... Hvorfor reagerer jeg så sterkt når jeg syns jeg blir urettferdig behandlet eller blir krenket? Hvorfor flykter jeg inn i en fantasiverden i lang tid...for så å vende tilbake til virkeligheten som ingen ting har skjedd? 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 Hvis mannen din stadig behandler deg urettferdig, er det vel ikke så rart om du ønsker skilsmisse? Eller ønsker en ny jobb? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.