Nøtteskall Skrevet 11. november 2011 Skrevet 11. november 2011 Jeg lurer egentlig på om jeg har en personlighetsforstyrrelse. Jeg er både paranoid og unnvikende. Dette har fulgt meg hele livet. Jeg har vært innlagt flere ganger pga psykose, men tenker noen ganger at det dreier seg om en kronisk lidelse jeg har i større grad en enkelt tilfellete tilfeller av psykose. kan man medisinere personlighetsforstyrrelser ?. Jeg føler det ikke går an å medisinere meg fullt og helt, jeg blir liksom bare meg selv uansett. Jeg er litt paranoid og veldig unnvikende. Dette er tanker som jeg tror det er umulig å bli kvitt siden jeg alltid har hatt dem. Hva tror dere? er jeg for dårlig medisinert eller er det bare sånn personligheten min er og alltid vil bli. 0 Siter
Gjest mvh Turobj Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 psykisk sykdom finnes ikke, dette er bare noe du innbiller deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.