Gjest Lilledystemi Skrevet 11. november 2011 Skrevet 11. november 2011 Hei! Ble gravid i 2003, gikk opp 15 kg i svangerskapet, og ned alt ganske raskt etter fødsel. Ble lagt inn på psyk. da barnet var 6 mnd. Begynte på Cipralex og Seroquel. (GAD og dystemi). Gikk opp raskt i vekt, opp til nærmere 80 kg, fra 62. Sluttet på medisiner da jeg ble gravid igjen, og gikk ikke opp en eneste kilo hele svangerskapet. Etter fødsel gikk jeg ned til 65 kg. Etter ca 6 mnd igjen begynte jeg på Cipralex, rett opp til 80 kg igjen. Nå veier jeg 84 kg. Ble lagt inn igjen i sommer, sluttet på Cipralex for halvannen mnd siden ca. Begynt på Lyrica (225mg), Fontex (40mg) og Seroquel (50mg) for å sovne på kvelden. Jeg har ikke gått ned en eneste kilo. Nå er jeg så deppa over dette. Har begynt å trene de siste 2 mnd, men ser ikke ut til at det gjør noen forskjell. Har du noen tips til meg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.