Gå til innhold

Lamictal og hukommelsesvikt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lamictal - Kan det oppstå glemsomhet ved bruk Ser at det er endel innlegg om tema. Men allikevel ønsker jeg svar i mitt tilfelle. Har brukt Lamictal 400 mg ca 1/2 år og det kognitive har helt tydelig forandret seg betraktelig. Har tidligere hatt svært god hukommelse både ved egen opplevelse og andres. Har vært svært bekymret for dette og har følgelig vært engstelig for å gå på jobb. Er sykepleier som krever sin hukommelse og navn på medisiner osv. er sterkt nedsatt... Ønsker svært gjerne svar på dette og sannsynligheten for et det kan være årsaken. Har ennå ikke vært i kontakt med lege med problemet fordi jeg først her på forumet har oppdaget at det kan være årsaken og håper på det. (Tror ikke det kan være stoffskiftet)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dessverre er det stor sannsynlighet for at det er en sammenheng mellom bruk av Lamictal og din opplevde hukommelsessvikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...