jubalong70 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 [quote name=Shira )' timestamp='1321175244' post='4674477] ''Men, det er definitivt ikke noe barna trenger '' Jeg trenger at guttungen har det, for jeg trenger Iphonen min i fred. ;o) Han har ikke touch, men vurderer om han skal få. Vi farter såpass mye at det er greitt å ha. Får se, har jo Ipaden som også er super på reise, men da er vi gjerne tre om beinet på den. ;o) Kjenner den følelsen, ja... iPhonen og iPaden min blir flittig brukt av 3 nydelige små... Jentene har hver sin Nano, og den bruker de ivrig når vi er på reise. Minstemann trenger nok noe slikt før neste tur 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 ''Men, det er definitivt ikke noe barna trenger :)'' Det gjelder vel de fleste leker også Det har du absolutt rett i 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.