Gjest Med store lillesøster på 6 år.. Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Lillesøster er 6 år og elsker mr Bean. Resten av familien vurderer å dra og se på Johnny English på kino, og nå lurer jeg på om dette er noe å ta med lillesøster på. Hun er vant til å se på filmer for større barn med storebror på 11. Ville du tatt med en 6 åring på denne filmen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hadde ikke vurdert det engang. Ikke kommer hun inn heller siden det er 11-årsgrense, er det ikke ned til 3 år yngre man kan være i følge med voksne da? Filmen er jo ikke dubbet til norsk og jeg har ikke tro på at en 6-åring rekker å lese tekstingen. Skal du sitte og oversette hele filmen da? Nei, dette hadde jeg som sagt ikke vurdert engang. La barn være barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.