Gå til innhold

Min sønn vet ikke hva psykisk sykdom er.

Anbefalte innlegg

Gjest Bipolar58
Skrevet

Han mener jeg er lat,og har meg selv å takke for at jeg er bipolar.Han har ett forferdelig temperament,og jeg er redd at avstanden mellom oss skal øke.Jeg er skilt og hadde ikke kontakt med ham fra han var 7-17.Jeg får helt angst av å lese 3 sms han sendte meg fra jobben i går fredag.

Er noen mennesker så slitne at de ikke klarer å holde igjen sitt temperament?

Jeg blir sinna bare 1-2 ganger i året,men det blir tilsvarende voldsomt.Det virker som min sønn hverken vil forstå,eller ønsker å moderere sitt temperament.Mor er også norsk,så han kan ikke skylde på sydlandsk temperament.

Jeg bor på ett sted uten ordentlig mobildekning,og torsdag slo jeg inn feil pinkode 3 ganger.Mobilen var stengt i 12 timer+

Nå hisser han seg opp fordi jeg sendte en melding til hans unge kone.De er begge ca 26 år.Når jeg ikke får tak i min sønn,er jeg dum nok til å spørre min svigerdatter og hun kan gi beskjed.

Mulig at Facebook ikke er det rette medium.De han kun vært gift i 2 år og har en datter på 6 mnd,jeg kun har sett en gang.

Kommer nå til å slette min FB konto pga dette.

Må jeg ta en pause fra min egen sønn? Har en eldre sønn også som jeg har kontakt med 1-4 gr i uka.

Gjest Bella donnas
Skrevet

Dersom du er i tvil om hvordan du skal oppføre deg i forhold til familie. Oppsøk familierådgivningskontoret.

Ellers kan et lurt tips for foreldre være å være positive og hyggelig når man møtes og snakkes. Ikke komme med kritikk.

Gjest Bipolar58
Skrevet

Dersom du er i tvil om hvordan du skal oppføre deg i forhold til familie. Oppsøk familierådgivningskontoret.

Ellers kan et lurt tips for foreldre være å være positive og hyggelig når man møtes og snakkes. Ikke komme med kritikk.

Det er han som slår hard ned på mine feil.Facebook er en helt ny oppfinnelse,og selv om jeg er smart,kan det være ganske vanskelig å finne fram i FB.

Mine sosiale antenner er heller ikke 100% siden jeg er enebarn og har levd nesten 30 år alene.

Jeg er mer glad i dyr,enn mennesker.Mennesker ønsker ikke nærhet,bare penger,makt og biler.

Skrevet

Det er han som slår hard ned på mine feil.Facebook er en helt ny oppfinnelse,og selv om jeg er smart,kan det være ganske vanskelig å finne fram i FB.

Mine sosiale antenner er heller ikke 100% siden jeg er enebarn og har levd nesten 30 år alene.

Jeg er mer glad i dyr,enn mennesker.Mennesker ønsker ikke nærhet,bare penger,makt og biler.

Ikke alle mennesker er sånn.

Gjest Bipolar58
Skrevet

Ikke alle mennesker er sånn.

Du mener at de klarer å holde munn selv om de er slite og irriterte? Ja får da endelig håpe det!

Gjest kanskje det beste?
Skrevet

Jeg kjenner selvfølgelig ikke hele historien din, og ikke kan jeg se begge sidene av saken heller.

Men slik du framstiller sønnen din her, så tror jeg du trygt kan drite og dra i ham... Han virker jo null interessert i deg og ditt liv, og mangler fullstendig respekt og forståelse for deg.

Jeg tror jeg ville ha kuttet ham ut, og ikke for en hver pris prøve å holde kontakten når du ser at han egentlig ikke vil.

Sønnen din er 26 år, gift og har sin egen lille familie. La ham være i fred, og la evt kontakt mellom dere være hans initiativ.

Skrevet

Drit i ham, han er ikke noe å spare på likevel. Endel unger er det faktisk ikke noe vits i å ha kontakt med da de tror at foreldrene deres er der for å hente penger og kan brukes som tjenere.

Gjest Bipolar58
Skrevet

Jeg kjenner selvfølgelig ikke hele historien din, og ikke kan jeg se begge sidene av saken heller.

Men slik du framstiller sønnen din her, så tror jeg du trygt kan drite og dra i ham... Han virker jo null interessert i deg og ditt liv, og mangler fullstendig respekt og forståelse for deg.

Jeg tror jeg ville ha kuttet ham ut, og ikke for en hver pris prøve å holde kontakten når du ser at han egentlig ikke vil.

Sønnen din er 26 år, gift og har sin egen lille familie. La ham være i fred, og la evt kontakt mellom dere være hans initiativ.

Enig med deg og Dorthe.Selv om han eldste låner penger av meg og han har fått en bil eller 2 (maks 7000) så betaler han tilbake innen 3 uker.Altid.Og jeg låner bare ut penger jeg ikke trenger på 2-3 uker.Han har også mer forståelse for mine plager,siden han har sine,og vi begge har levd under en dominerende mor og kone.Vi er vel begge lei de andres aggresivitet.Og tilsynelatende uvilje til forståelse og tilgivelse.

Ikke alle kristne gjør det de preker.(Både mor og sønn påstår at de er kristne)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...