Gjest kommer ikke på en bra løsning Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 Hvordan skal jeg få til å sjekke opp en mann, når skammen og mindreverdighetsfølelsen inni meg er så sterk at jeg må spille et fasade-spill til omverdenen for å fungere i hverdagen? Bli-kjent-fasen blir bare falsk, og jeg aner ikke hvordan jeg skal slippe de inn på meg eller utlevere meg på en forståelig måte. 0 Siter
Gjest Synes jeg i kveld Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 Da bør du vurdere å jobbe LITT med degselv først i hvertfall, om du må spille "spill" for å i det hele tatt fungere i hverdagen. 0 Siter
Gjest Trådstarter Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 Da bør du vurdere å jobbe LITT med degselv først i hvertfall, om du må spille "spill" for å i det hele tatt fungere i hverdagen. ? Det har jeg da gjort - i 15 år. Tydeligvis lar ikke alt seg endre. Det går greit med likesinnede, de får jeg til å slippe innpå meg. Da er problemet bare at forholdet blir for intenst og destruktivt, og jeg må derfor prøve å velge stabile menn hvis jeg skal prøve å ha et forhold igjen. Det er bare så vanskelig å vise den delen av meg selv til noen som ikke har levd med samme problemer. Flere forslag? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.