Gå til innhold

Sjekking

Gjest kommer ikke på en bra løsning

Anbefalte innlegg

Gjest kommer ikke på en bra løsning
Skrevet

Hvordan skal jeg få til å sjekke opp en mann, når skammen og mindreverdighetsfølelsen inni meg er så sterk at jeg må spille et fasade-spill til omverdenen for å fungere i hverdagen?

Bli-kjent-fasen blir bare falsk, og jeg aner ikke hvordan jeg skal slippe de inn på meg eller utlevere meg på en forståelig måte.

Gjest Synes jeg i kveld
Skrevet

Da bør du vurdere å jobbe LITT med degselv først i hvertfall, om du må spille "spill" for å i det hele tatt fungere i hverdagen.

Gjest Trådstarter
Skrevet

Da bør du vurdere å jobbe LITT med degselv først i hvertfall, om du må spille "spill" for å i det hele tatt fungere i hverdagen.

?

Det har jeg da gjort - i 15 år.

Tydeligvis lar ikke alt seg endre.

Det går greit med likesinnede, de får jeg til å slippe innpå meg. Da er problemet bare at forholdet blir for intenst og destruktivt, og jeg må derfor prøve å velge stabile menn hvis jeg skal prøve å ha et forhold igjen. Det er bare så vanskelig å vise den delen av meg selv til noen som ikke har levd med samme problemer. Flere forslag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...