Gå til innhold

Skype på lørdagskvelden ;-)

morsan

Anbefalte innlegg

Hvor langt på natt får tenåringene lov å skype på lørdagskvelden?

Venter du oppe eller legger du deg og lar dem seile sin egen sjø?

(kun teoretisk interesse i sistnevnte, da jeg er natteravn sjøl...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm. Husker ikke når jeg sluttet med å være sistemann i seng..

Nå, derimot er mer spørsmålet - hvor lenge skal man holde seg våken når poden er på fest - og dessverre skal overnatte der festen er :(

Jeg er ikke spesielt glad i å være tenåringsmor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, derimot er mer spørsmålet - hvor lenge skal man holde seg våken når poden er på fest - og dessverre skal overnatte der festen er :(

Uff, jeg gruer meg allerede. Heldigvis er ungdommene mye her, men det kommer jo en tid...

Jeg sliter litt med å legge meg før han ennå, selv om det er helg. Men han er jo tross alt hjemme, så jeg burde jo bare gå og legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg gruer meg allerede. Heldigvis er ungdommene mye her, men det kommer jo en tid...

Jeg sliter litt med å legge meg før han ennå, selv om det er helg. Men han er jo tross alt hjemme, så jeg burde jo bare gå og legge meg.

Ja, de er mye her også - hvis de bare skal spille Playstation eller se på fotball...men siden de er under 18 har de liksom ikke åpenlys fest her mens vi er hjemme...

Nå har jeg i alle fall fått melding fra ham om at han har våknet (ergo: er i live) - så da kan man jo slappe litt av igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hehe, det er ikke så lett! Jeg husker da jeg var tenårin, jeg fikk aldri lov å sove borte, kom jeg ikke hjem til avtalt tid (var ofte ganske seint), visste jeg at foreldrene min kom for å hente meg. Og det var ikke akkurat særlig populært, så jeg kom bestandig hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du holde deg våken om han skal overnatte borte? Den skjønte jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal du holde deg våken om han skal overnatte borte? Den skjønte jeg ikke...

''Hvorfor skal du holde deg våken om han skal overnatte borte? ''

Nei, si det. Kanskje erfaring fra tidligere tider (ikke akkurat med denne tenåringen) - at de kanskje vil hjem likevel, at alt ikke har gått greit osv. At det har blitt for mye drikking. At det har blitt bråk der festen er. At noen kanskje har sluppet en pille i en av ungdommenes glass. Det er så mye man kan bekymre seg for en lørdagskveld med ungdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvorfor skal du holde deg våken om han skal overnatte borte? ''

Nei, si det. Kanskje erfaring fra tidligere tider (ikke akkurat med denne tenåringen) - at de kanskje vil hjem likevel, at alt ikke har gått greit osv. At det har blitt for mye drikking. At det har blitt bråk der festen er. At noen kanskje har sluppet en pille i en av ungdommenes glass. Det er så mye man kan bekymre seg for en lørdagskveld med ungdommer.

Jada, skjønner jeg har en del å glede meg til :-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...