Gå til innhold

Hvis en tar seg nær av eller bryr seg om ...

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

det som har med FB å gjøre, da har en skaffet seg et problem.

FB må tas like lite alvorlig som Se&Hør eller TV-reklamen.

Skrevet

''FB må tas like lite alvorlig som Se&Hør eller TV-reklamen.''

Jeg er enig i at man ikke skal legge noe videre seriøst i det - men det er jo kommunikasjon med andre mennesker man kjenner - det kan faktisk ikke sammenlignes med Se&Hør eller TV-reklamer...

Gjest fra bergen
Skrevet

''FB må tas like lite alvorlig som Se&Hør eller TV-reklamen.''

Jeg er enig i at man ikke skal legge noe videre seriøst i det - men det er jo kommunikasjon med andre mennesker man kjenner - det kan faktisk ikke sammenlignes med Se&Hør eller TV-reklamer...

Det er alt for mange som er sykelig opptatt av Facebook, og kaster bort "halve dagen" på tullet. Om ti år kommer man til å le seg skakk av hele FB-hysteriet.

Skrevet

Det er alt for mange som er sykelig opptatt av Facebook, og kaster bort "halve dagen" på tullet. Om ti år kommer man til å le seg skakk av hele FB-hysteriet.

Ja? Jeg er enig i at det tar av for mange, men det er ikke sammenlignbart med TV-reklame ;-)

Gjest Matariki
Skrevet

Folk skriver personlige meldinger til hverandre på FB, da er det personlig og som å skrive meld på tlf.

Men ting folk legger ut på veggen sin får de selv stå for, syns det er mye fint folk legger ut. Masse visdom :-)

Men tar meg aldri nær av noe som ikke anngår meg, folk må jo mene det de mener. Men ser jo at noen er i "full krangel" der inne noen ganger, det forstår jeg ikke.

FB er en lekestue, og det er for det meste gøy :)

Skrevet

Er du medlem av FB, NHD? Og i såfall, skal vi være "venner"?

(hehehe ;) )

Gjest synes jeg
Skrevet

Er du medlem av FB, NHD? Og i såfall, skal vi være "venner"?

(hehehe ;) )

Du ser jo at han ikke er det, og dermed ikke har peiling på hva han snakker om.

Reklame og Se&Hør kan selvfølgelig ikke sammenlignes med Facebook. Hadde han hatt den minste anelse om hva Facebook var hadde han visst det. Det er faktisk underlig at han ikke vet det bare av å ha hørt om Facebook.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du ser jo at han ikke er det, og dermed ikke har peiling på hva han snakker om.

Reklame og Se&Hør kan selvfølgelig ikke sammenlignes med Facebook. Hadde han hatt den minste anelse om hva Facebook var hadde han visst det. Det er faktisk underlig at han ikke vet det bare av å ha hørt om Facebook.

Jeg har hatt en konto et par år. Etter non måneder "skjulte" jeg de som bare skrev intetsigende innlegg. Orket ikke lese alt.

Det siste halvåret har kontoen ligget ubenyttet.

Skrevet

Enig, FB er jo arenaen der man kan manipulere sine omgivelser med kirurgisk presisjon

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...