Gjest desperat etter svar Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 jeg fikk helt ut av det blå i november 2010 ett vannvittig trykk bak øynene og i pannen,jeg opplevde også att det ble vanskelig og se på noe i lengere tid og se på noe i fra lang avstand ga meg følelsen av tåkesyn.jeg var hos øyenlege som ikke kunne se og finne noe galt med synet mitt.Fast legen behandlet dette som en bihulebettenelse ,siden symptomene var så like.Men presset fosvant ikke og jeg ble sendt på mr og der fant di heller ingenting.trykket begynte og roe seg etter 4mnd før det bare ble som ett lite press på høyre øye som også etter hvert ga seg,men nå har presset kommet tilbake ett år senere.jeg ble mor i 2010 og jeg har vært mye syk etter fødselen og har kjent på det og føle meg både nedtrykt og stresset i barseltiden.Det som er litt rart er jo att plagene mine kom tilbake etter att jeg hadde fått noen utrolige nyheter som jeg ble veldig glad for og hør.så jeg bare lurer på om dette kan være stresshode eller om dette kan være noen form for depresjon. 0 Siter
XbellaX Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 Har du lest litt om migrene og sett om symptomene der kan være noe du kjenner deg igjen i? 0 Siter
Gjest Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 Har du lest litt om migrene og sett om symptomene der kan være noe du kjenner deg igjen i? ja jeg har lest på dette en del,men jeg synes det er rart om det kommer tilbake når jeg ikke stresser men jeg har jo tenkt tanken att det kan ligge noe underbevist som att jeg tenker mye på dette med att jeg ikke har vært helt frisk.men kan depresjon utløse stresshode.jeg føler jeg går med mye tanker i hodet som sagt uten att jeg føler att jeg har noe og være deprimert over.men tidligere har jeg hatt mye negative tanker. 0 Siter
Gjest desperat etter svar Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 Har du lest litt om migrene og sett om symptomene der kan være noe du kjenner deg igjen i? ja jeg har lest på dette en del,men jeg synes det er rart om det kommer tilbake når jeg ikke stresser men jeg har jo tenkt tanken att det kan ligge noe underbevist som att jeg tenker mye på dette med att jeg ikke har vært helt frisk.men kan depresjon utløse stresshode.jeg føler jeg går med mye tanker i hodet som sagt uten att jeg føler att jeg har noe og være deprimert over.men tidligere har jeg hatt mye negative tanker. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 ja jeg har lest på dette en del,men jeg synes det er rart om det kommer tilbake når jeg ikke stresser men jeg har jo tenkt tanken att det kan ligge noe underbevist som att jeg tenker mye på dette med att jeg ikke har vært helt frisk.men kan depresjon utløse stresshode.jeg føler jeg går med mye tanker i hodet som sagt uten att jeg føler att jeg har noe og være deprimert over.men tidligere har jeg hatt mye negative tanker. Migrene kan utløses av mye annet enn stress. Hormoner (jeg er tilnærmet invalid under graviditet og like etter fødsel), matvarer, sterkt lys og mye mer. Snakk med legen din om beta-blokkere hvis det blir for ille. De kan forebygge og om det hjelper, så er det mest sannsynlig migrene-relatert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.