Gjest Kayia Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Fint når de trenger sånt og blir glad for sånt. Tenåringsfrøkna mi hadde nok også blitt glad for trusekalender, men en Bjørn Borg kalender hadde blitt i dyreste laget, gitt Og for å ta en velkjent spøk, voksenversjonen av julekalender er jo en kasse pils. Evt en kasse vin. Det er vel ikke tilfeldig at julaften er den 24., slik at det går opp i en helkasse, er det? Vi kjører øl-kalender. En kasse diverse juleøl- knallkoslig:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Vet du, han er 16 og annonserte faktisk i dag at han vil ha dette i år også Det er jo nesten litt søtt, da, selv om 16 år gamle gutter sikkert ikke er ute etter å være søte. ;-) Lanserte ideen her i går kveld, og den ble veldig godt mottatt. Så sånn blir det! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Jeg fikk selv pakkekalender til jeg flyttet hjemmenifra som 18 åring. Savnet det veldig da jeg var blitt "voksen" og bodde utenlands. Vet at mamma styrte veldig med å finne på små og rimelig pakker, men det var veldig kjekt! Tror derfor ikke at noen blir for gammel... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det er jo nesten litt søtt, da, selv om 16 år gamle gutter sikkert ikke er ute etter å være søte. ;-) Lanserte ideen her i går kveld, og den ble veldig godt mottatt. Så sånn blir det! :-) Hehe, han er en skikkelig søting, men som du er inne på; jeg passer meg vel for å si det til han... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg fikk selv pakkekalender til jeg flyttet hjemmenifra som 18 åring. Savnet det veldig da jeg var blitt "voksen" og bodde utenlands. Vet at mamma styrte veldig med å finne på små og rimelig pakker, men det var veldig kjekt! Tror derfor ikke at noen blir for gammel... Søstera mi og jeg fikk også pakkekalender helt til vi flyttet hjemmefra da vi var 19 år :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andre trender Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det var jammen en god ide! Hvis man først skal følge den uskikken som (jeg syns) det er med kalendergaver. Hjemme hos oss får de gaver til jul. Julekalenderen de har er det fine bilder i, eller noen år har vi kalender med historier i eller oppgaver med ting de kan lage osv. Siden vi har julekrybbe til jul, får de også en figur hver dag til julekrybben. Det er fullt lovlig å gå imot materialistiske trender og prøve å lære barna andre verdier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.