Gå til innhold

Paraset - avhengighets skapende

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grunn av mye /svimmelhet spenn/trykk i hodet har jeg i tillegg til mine andre tabletter tatt 2 vanlige parset om ikke hver dag så ofte. Jeg synes jeg er mer urolig de dagene jeg ikke tar dem. Mer angst. Er riktignok i en veldig presset situasjon for tiden, men kan paraset være avhengighets skapende???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Nei, Paracet er ikke avhengighetskapende.

Men det som kan skje hvis man tar for mye for ofte er at man kan pådra seg kronisk hodepine. Og at man blir immun tilslutt.

Men da må man bruke det daglig over veldig lang tid.

Du tar jo mindre Paracet enn mange andre gjør, så syns ikke du skal bekymre deg. Du skriver at du er i en presset situasjon for tiden, kan hende det er det som gir deg mer angst?

Skrevet

Hei.

Nei, Paracet er ikke avhengighetskapende.

Men det som kan skje hvis man tar for mye for ofte er at man kan pådra seg kronisk hodepine. Og at man blir immun tilslutt.

Men da må man bruke det daglig over veldig lang tid.

Du tar jo mindre Paracet enn mange andre gjør, så syns ikke du skal bekymre deg. Du skriver at du er i en presset situasjon for tiden, kan hende det er det som gir deg mer angst?

Takk for svar:0)

Skrevet

Takk for svar:0)

Bare hyggelig det :)

Men jeg kan forstå frykten din også.

Selv står jeg på 7 forskjellige reseptbelagte medisiner for min angst, depresjon, ustabilitet og sterke smerter, så jeg tør nesten ikke ta hostesaft engang fordi jeg er redd det kan være farlig sammen med de andre tablettene. Men så er jeg sånn som kan bekymre meg for absolutt alt også da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...