Gå til innhold

Playmo

janeymor

Anbefalte innlegg

Jeg ser at playmobil har kommet med så mye nytt og spennende nå. Datteren min elsker dilldall og helst prinsessedilldall, og nå tenker jeg på å kjøpe "jenteplaymo" til henne til jul. På playmobil.com er oversikt over alt det spennende de har å tilby, men hvor i Norge kan jeg kjøpe Evt bestille playmo? Jeg har søkt og googlet men blir ikke klokere dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husets snuppe fikk herskapshuset til 6-årsdagen for halvannen uke siden (av mormor og morfar). Resten av gavegiverne var informert, og hun fikk i tillegg komplette møbler til huset. STOR suksess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husets snuppe fikk herskapshuset til 6-årsdagen for halvannen uke siden (av mormor og morfar). Resten av gavegiverne var informert, og hun fikk i tillegg komplette møbler til huset. STOR suksess!

Hei, takk for svar. Ja det er masse fin 'jenteplaymo' nå, morsomt! Husker du navnet på herskapshuset? Jeg har sett litt på Magic Castle, ser kjempefint ut.

Fulgte det med mye i pakken da hun fikk huset? Snuppa her er 5,5 år og jeg er sikker på at leker fra playmo vil falle i smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, takk for svar. Ja det er masse fin 'jenteplaymo' nå, morsomt! Husker du navnet på herskapshuset? Jeg har sett litt på Magic Castle, ser kjempefint ut.

Fulgte det med mye i pakken da hun fikk huset? Snuppa her er 5,5 år og jeg er sikker på at leker fra playmo vil falle i smak :)

Dette er huset: http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=324&vn=13-005302

Tror ikke det fulgte med noe annet enn huset (og blomster osv til blomsterkasser da...) Hun fikk møbler osv samtidig, så jeg mistet litt oversikt, men jeg TROR det bare var huset... Møbler (og noen mennesker) koster mellom 179 og 279 pr rom, såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...