Ferskenblomst Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Det nærmer seg "den søte juletid", og med den det evige problemet med julegaver til tantebarn. Vi har ikke mindre enn 7 å kjøpe til, i tillegg til egne barn og svigerbarn, barnebarn og svigers Vi er bare nødt til å begrense summen, og har landet på 200 pr tantebarn. Men hva kjøper man til barn for 200 i dag? Det er to jenter på 8, jente på 11, to jenter og gutt 12, og gutt 15. Ene jenta på 12 er forsåvidt i boks, hun ønsker seg øredobber, men hva med de andre? Alle tips mottas med takk. 0 Siter
Gjest mamma til 8-åring Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Kan ihvertfall nevne hva en 8-årig jente kan ønske seg: Tryllesaker. Utkledningstøy. Scrappingbok. Noen pene klær (hvis hun er opptatt av klær). Dataspill. 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Badehåndkler med påsydd navn. Det fikk mine barn til jul i fjor og de syns det er greit å ha med i gymtimen. 0 Siter
frosken Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Til jenter i 11-12 års alderen kan det fungere å kjøpe smykkesett fra panduro. Da har de noe å holde på med en dag i romjulen, og resultat blir som regel fint. Til 8 åringen finnes det også fine gaver på panduro, tror du får f.eks. decoupage-sett til rundt 200,- 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 De minste jentene: formingsartkler, både Europris og Nille har til en billig penge. Gutt: lommelykt, gavekort på cd/dvd, bok. Jeg kjøpte et år til mine tantebarn et par dyre tidsskrifter som handlet om noen jeg visste de interesserte seg for + noe godis. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Badehåndkler med påsydd navn. Det fikk mine barn til jul i fjor og de syns det er greit å ha med i gymtimen. Ja det er genialt. Barna har slike, og de er selvskrevne i alle badesituasjoner der Mamma ikke er med. Lett å få med seg hjem. Og om man skulle glemme det igjen i gymgarderoben, er det liksom ingen tvil om hvem det tilhører. Man får det alltid tilbake. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Badehåndkler med påsydd navn. Det fikk mine barn til jul i fjor og de syns det er greit å ha med i gymtimen. Lurt. Kanskje ikke mest spennende gaven, men kjekt å ha. Finnes det nettbutikker for slikt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Lurt. Kanskje ikke mest spennende gaven, men kjekt å ha. Finnes det nettbutikker for slikt? http://www.scandinavianlife.no/ Gamle Monogramservice. Har flere håndklær derfra, topp kvalitet! 0 Siter
MHC Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Jeg er ikke tilhenger av plastikdritt og annet skapfyll- derfor- Bøker, genser/ skjorte/ annet klær fra Hennes og Mauriz eller annen kjedebutikk, tegnesaker, hårstæsj (gele osv. er populært fra 5- 6 klasse på gutter). Store gutter- godlukt/ deo/ mannedusjsåpe. Votter/ hansker/ lue/ "pyntesjal (jeg elsker sjal) paraply fra Aseccories? Lykke til. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 http://www.scandinavianlife.no/ Gamle Monogramservice. Har flere håndklær derfra, topp kvalitet! Genialt! Tipper gutta skal bli storøyde på julaften når de pakker opp håndklær fra mor og far *mooooah!* Hehe, det blir nok en evt. tilleggsgave, både til egne og andres barn. 0 Siter
Gjest kjoos Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Genialt! Tipper gutta skal bli storøyde på julaften når de pakker opp håndklær fra mor og far *mooooah!* Hehe, det blir nok en evt. tilleggsgave, både til egne og andres barn. Tilleggsgave til de lange underbuksene, mener du? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Genialt! Tipper gutta skal bli storøyde på julaften når de pakker opp håndklær fra mor og far *mooooah!* Hehe, det blir nok en evt. tilleggsgave, både til egne og andres barn. *hehe* Mine har fått slike fra to ulike tanter, med noen års mellomrom, og de har brukt dem mye. ) Men hovedgave fra mamma eller pappa blir det nok ikke nei. 0 Siter
Ferskenblomst Skrevet 18. november 2011 Forfatter Skrevet 18. november 2011 Takk for gode tips. Sikkert noe der jeg kan bruke. Av en kollega fikk jeg tips om å kanskje kjøpe en vitsebok, spørsmålsbok, eller lignende til 15-åringen.. Kanskje det finnes noe i likhet med Jon Almaas bok for noen år siden, 1000 ting du ikke trenger å vite elle noe sånt. Han er ellers ikke så glad i å lese, men "lett" lesestoff kan gå an. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.