Ferskenblomst Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Det nærmer seg "den søte juletid", og med den det evige problemet med julegaver til tantebarn. Vi har ikke mindre enn 7 å kjøpe til, i tillegg til egne barn og svigerbarn, barnebarn og svigers Vi er bare nødt til å begrense summen, og har landet på 200 pr tantebarn. Men hva kjøper man til barn for 200 i dag? Det er to jenter på 8, jente på 11, to jenter og gutt 12, og gutt 15. Ene jenta på 12 er forsåvidt i boks, hun ønsker seg øredobber, men hva med de andre? Alle tips mottas med takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma til 8-åring Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Kan ihvertfall nevne hva en 8-årig jente kan ønske seg: Tryllesaker. Utkledningstøy. Scrappingbok. Noen pene klær (hvis hun er opptatt av klær). Dataspill. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pyttan Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Badehåndkler med påsydd navn. Det fikk mine barn til jul i fjor og de syns det er greit å ha med i gymtimen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Til jenter i 11-12 års alderen kan det fungere å kjøpe smykkesett fra panduro. Da har de noe å holde på med en dag i romjulen, og resultat blir som regel fint. Til 8 åringen finnes det også fine gaver på panduro, tror du får f.eks. decoupage-sett til rundt 200,- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 De minste jentene: formingsartkler, både Europris og Nille har til en billig penge. Gutt: lommelykt, gavekort på cd/dvd, bok. Jeg kjøpte et år til mine tantebarn et par dyre tidsskrifter som handlet om noen jeg visste de interesserte seg for + noe godis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Badehåndkler med påsydd navn. Det fikk mine barn til jul i fjor og de syns det er greit å ha med i gymtimen. Ja det er genialt. Barna har slike, og de er selvskrevne i alle badesituasjoner der Mamma ikke er med. Lett å få med seg hjem. Og om man skulle glemme det igjen i gymgarderoben, er det liksom ingen tvil om hvem det tilhører. Man får det alltid tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Badehåndkler med påsydd navn. Det fikk mine barn til jul i fjor og de syns det er greit å ha med i gymtimen. Lurt. Kanskje ikke mest spennende gaven, men kjekt å ha. Finnes det nettbutikker for slikt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Lurt. Kanskje ikke mest spennende gaven, men kjekt å ha. Finnes det nettbutikker for slikt? http://www.scandinavianlife.no/ Gamle Monogramservice. Har flere håndklær derfra, topp kvalitet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg er ikke tilhenger av plastikdritt og annet skapfyll- derfor- Bøker, genser/ skjorte/ annet klær fra Hennes og Mauriz eller annen kjedebutikk, tegnesaker, hårstæsj (gele osv. er populært fra 5- 6 klasse på gutter). Store gutter- godlukt/ deo/ mannedusjsåpe. Votter/ hansker/ lue/ "pyntesjal (jeg elsker sjal) paraply fra Aseccories? Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 http://www.scandinavianlife.no/ Gamle Monogramservice. Har flere håndklær derfra, topp kvalitet! Genialt! Tipper gutta skal bli storøyde på julaften når de pakker opp håndklær fra mor og far *mooooah!* Hehe, det blir nok en evt. tilleggsgave, både til egne og andres barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjoos Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Genialt! Tipper gutta skal bli storøyde på julaften når de pakker opp håndklær fra mor og far *mooooah!* Hehe, det blir nok en evt. tilleggsgave, både til egne og andres barn. Tilleggsgave til de lange underbuksene, mener du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Genialt! Tipper gutta skal bli storøyde på julaften når de pakker opp håndklær fra mor og far *mooooah!* Hehe, det blir nok en evt. tilleggsgave, både til egne og andres barn. *hehe* Mine har fått slike fra to ulike tanter, med noen års mellomrom, og de har brukt dem mye. ) Men hovedgave fra mamma eller pappa blir det nok ikke nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferskenblomst Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Takk for gode tips. Sikkert noe der jeg kan bruke. Av en kollega fikk jeg tips om å kanskje kjøpe en vitsebok, spørsmålsbok, eller lignende til 15-åringen.. Kanskje det finnes noe i likhet med Jon Almaas bok for noen år siden, 1000 ting du ikke trenger å vite elle noe sånt. Han er ellers ikke så glad i å lese, men "lett" lesestoff kan gå an. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.