Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 .. for psyken, selvrespekten og solidaritetens skyld. http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/ 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Jeg lukker øynene og velger å stole på Møllers.De hjelper meg. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Så vi blir syk av møllers omega 3? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. november 2011 Forfatter Skrevet 16. november 2011 Så vi blir syk av møllers omega 3? Vi blir i hvert fall like frisk av fisk eller tran fra flaske som vi blir av harsk fiskeolje i kapsler. Er du forresten med i en fagforening? 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Så vi blir syk av møllers omega 3? Jeg så på Tv-programmet i dag. Møllers importerer også fra Peru, men fra en annen fabrikk. Jeg har smakt harsk omega 3, men Møllers er ikke harskt, akkurat som damen i tv-programmet sa. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Vi blir i hvert fall like frisk av fisk eller tran fra flaske som vi blir av harsk fiskeolje i kapsler. Er du forresten med i en fagforening? ''Er du forresten med i en fagforening?'' Nei...hva har det med fisk å gjøre? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. november 2011 Forfatter Skrevet 16. november 2011 ''Er du forresten med i en fagforening?'' Nei...hva har det med fisk å gjøre? Det har ingenting med fisk å gjøre. Det har med fabrikkene i Peru som produserer fiskeolje til omega3-kapslene. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Jeg så på Tv-programmet i dag. Møllers importerer også fra Peru, men fra en annen fabrikk. Jeg har smakt harsk omega 3, men Møllers er ikke harskt, akkurat som damen i tv-programmet sa. Men vi blir ikke syke av det? 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Det har ingenting med fisk å gjøre. Det har med fabrikkene i Peru som produserer fiskeolje til omega3-kapslene. Jeg vet ikke om noe annet forbund enn NNN, Norsk næring og nytelses forbund som kan ha det å gjøre i så fall? 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Men vi blir ikke syke av det? Jeg kan bare svare for meg selv :-) Jeg har ikke blitt syk. Jeg har nesten ikke vært forkjølet etter at jeg begynte med dem og jeg merker at huden min har blitt mye mykere. Det siste kom som en overraskelse. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. november 2011 Forfatter Skrevet 16. november 2011 Jeg vet ikke om noe annet forbund enn NNN, Norsk næring og nytelses forbund som kan ha det å gjøre i så fall? http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7863243 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Jeg kan bare svare for meg selv :-) Jeg har ikke blitt syk. Jeg har nesten ikke vært forkjølet etter at jeg begynte med dem og jeg merker at huden min har blitt mye mykere. Det siste kom som en overraskelse. Er en god ting da 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7863243 Det var ille. LO bør interessere seg for dette. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7863243 Dette var virkelig ille! Har aldri tenkt over dette før.... 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 jeg satser på Møllers tran: http://www.mollers.no/c-75-Slik-lages-tran.aspx 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Dette var virkelig ille! Har aldri tenkt over dette før.... Ja, det er ille, men forsto du hva norske fagforeninger kan gjøre i Peru, så vennligst forklar meg :-) Jeg vet ikke hva LO internasjonal driver med heller, men de kan vel ikke gjøre annet enn å støtte opp om fagforeninger der nede? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Ja, det er ille, men forsto du hva norske fagforeninger kan gjøre i Peru, så vennligst forklar meg :-) Jeg vet ikke hva LO internasjonal driver med heller, men de kan vel ikke gjøre annet enn å støtte opp om fagforeninger der nede? Nei - jeg kjenner ikke LO særlig godt - men dersom de har noen nord-sør engasjement, så kunne jo dette være en konkret sak de kunne løfte opp og prøve å endre. Altså kople arbeidsforholdene der til det produktet som importeres i Norge og som selges i Norge - at vi som kjøper sluttproduktet absolutt ikke ville ha hatt slike arbeidsforhold på våre arbeidsplasser...??? Nei, nå er jeg grusomt trøtt. Forstod du hva jeg mente? 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Nei - jeg kjenner ikke LO særlig godt - men dersom de har noen nord-sør engasjement, så kunne jo dette være en konkret sak de kunne løfte opp og prøve å endre. Altså kople arbeidsforholdene der til det produktet som importeres i Norge og som selges i Norge - at vi som kjøper sluttproduktet absolutt ikke ville ha hatt slike arbeidsforhold på våre arbeidsplasser...??? Nei, nå er jeg grusomt trøtt. Forstod du hva jeg mente? Jo, jeg tror jeg forsto. Jeg vet at LO gjorde noe da Norsk Hydro betalte arbeiderne sine 6 kr. timen i Qatar og tenkte at dette også måtte være av interesse for LO, men Staten eier halvparten av Hydro, så jeg tror ikke det blir helt det samme. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Finnes det noen som ikke er klar over at tran er bedervet fiskefett?? 0 Siter
Gjest Remlow Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Jøje meg... Og jeg som Møllers dobbel omega-3 kapsler hver dag. Bare bortkastet det da? Og flytende tran er ikke lett å svelge, helt forferdelig smak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.