Gjest littpåsiden Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Jeg har besvimt noen ganger i dag. Var veldig sliten i går etter å ha jobbet mye og sovet lite en periode. I natt hadde jeg influensalingnende smerter i kroppen, men jeg har ikke feber og smertene harnå forsvunnet igjen.Har også hatt mye vondt i hodet i dag. Det startet i dag morges i forbindelse med et forsøk på å dusje. Først la jeg meg ned på gulvet da jeg kjente at jeg ble så fjern. Reiste meg opp og gjorde et nytt forsøk på å gjennomføre dusjen, og da besvimte jeg etter en liten stund. Senere i dag har jeg prøvd å stå opp noen ganger. Hver gang går det greit i begynnelsen, men etter et noen minutter blir jeg fjern og kjenner at jeg er i ferd med å besvime. Blir bleik og kaldsvetter, men jeg har rukket å legge meg ned på gulvet hver gang. Når jeg da forsøker å reise meg opp, så blir jeg dårlig etter kort tid igjen når jeg står. Sjekket blodtrykket, men det virker greit. Ca 100/65. Passer på å drikke godt. Er det noe jeg kan gjøre for at dette skal gå bort? Jeg har fri noen dager nå og har anledning til å hvile ut. Hvor lenge kan jeg se det an før jeg evt. kontakter fastlegen? Jeg har ingen tendens til å besvime til vanlig, bortsett fra at jeg må passe meg når jeg står opp om morgenen slik at jeg ikke får blodtrykksfall. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Kan du ikke bestille en time og forklare dette? Bedre føre var 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.