Gå til innhold

NHD - et medisinsk spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest littpåsiden
Skrevet

Jeg har besvimt noen ganger i dag. Var veldig sliten i går etter å ha jobbet mye og sovet lite en periode. I natt hadde jeg influensalingnende smerter i kroppen, men jeg har ikke feber og smertene harnå forsvunnet igjen.Har også hatt mye vondt i hodet i dag. Det startet i dag morges i forbindelse med et forsøk på å dusje. Først la jeg meg ned på gulvet da jeg kjente at jeg ble så fjern. Reiste meg opp og gjorde et nytt forsøk på å gjennomføre dusjen, og da besvimte jeg etter en liten stund. Senere i dag har jeg prøvd å stå opp noen ganger. Hver gang går det greit i begynnelsen, men etter et noen minutter blir jeg fjern og kjenner at jeg er i ferd med å besvime. Blir bleik og kaldsvetter, men jeg har rukket å legge meg ned på gulvet hver gang. Når jeg da forsøker å reise meg opp, så blir jeg dårlig etter kort tid igjen når jeg står.

Sjekket blodtrykket, men det virker greit. Ca 100/65.

Passer på å drikke godt. Er det noe jeg kan gjøre for at dette skal gå bort? Jeg har fri noen dager nå og har anledning til å hvile ut. Hvor lenge kan jeg se det an før jeg evt. kontakter fastlegen?

Jeg har ingen tendens til å besvime til vanlig, bortsett fra at jeg må passe meg når jeg står opp om morgenen slik at jeg ikke får blodtrykksfall.

Videoannonse
Annonse
Gjest Matariki
Skrevet

Kan du ikke bestille en time og forklare dette?

Bedre føre var :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...