Gå til innhold

NHD, nedtrapping cipralex

Gjest Bedre, men helt bra??

Anbefalte innlegg

Gjest Bedre, men helt bra??
Skrevet

Takk for gode svar tidligere. Har trappet ned fra 20-10 mg cipralex over noen uker. Hjernen fungerer igjen og det er topp. Er ikke deprimert med har en ekstrem sommerfuglfølelse i magen eller brystet veldig ofte og har en veldig indre irritasjon, føler meg sur helt uten grunn. Er dette nedtrappingssymptomer eller symptomer fra depresjon tror du? Vil gjerne slutte helt, vil du råde til å gjøre det gradvis nå eller vente. Har brukt med. i ca ett år. En del ytre forhold er bedre, men som familie vil få en del nye utfordringer fremover knyttet til sykt barn. Disse utfordingene blir nok aldri borte, men vil variere i intensitet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke at jeg er NHD, men det du skrev om sommerfugler i magen kjente jeg meg også igjen i.

En gang jeg måtte trappe ned på et AD før jeg gikk over til det andre, hadde jeg de symptomene du beskriver.

Det går over. Vent til det går over før du reduserer igjen.

Mitt råd hvertfall...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Anbefaler å vente til over nyttår med videre nedtrapping.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...