Gjest bølger Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Har så mange destruktive tanker. Tenker på selvskading, orker ikke å leve lenger. Tenker å ta for mye tabletter. Har det forholdsvis bra så jeg forstår egentlig ikke hvorfor jeg har slike tanker. Er bare en del anspent og urolig i kroppen. Når jeg er alene får tankene sterkere tak på meg. Har igjen begynt å påføre meg fysisk smerte, men har klart å ikke skade meg. Er det vanlig å ha slike tanker i tider man har det forholdsvis bra eller er det et tegn på at jeg blir dårligere igjen? 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 ''Er det vanlig å ha slike tanker i tider man har det forholdsvis bra eller er det et tegn på at jeg blir dårligere igjen?'' Det er jo grader av "bra" og grader av "dårlig", du kjenner deg selv best Destruktive tanker er ikke et godt tegn. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 ''Er det vanlig å ha slike tanker i tider man har det forholdsvis bra eller er det et tegn på at jeg blir dårligere igjen?'' Det er jo grader av "bra" og grader av "dårlig", du kjenner deg selv best Destruktive tanker er ikke et godt tegn. Nei, det er vel ikke det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.