Gå til innhold

NHD- 2 spørsmål om Lamictal og sånt

Anbefalte innlegg

Gjest Håper jeg ikke spør for dumt...
Skrevet

1. Har kommet opp i 200 mg Lamictal pga bipolar lidelse... Er det nødvendig-ønskelig at jeg tar blodprøve nøyaktig en uke etter at jeg kom opp i den dosen? ( Det var på en lørdag så da får jeg ikke tatt blodprøve...) Men er det ok at jeg tar den mandag eller ut i uka??

2. Plages med spesielt venstre øye.. Det er litt rødt og det renner ganske ofte tårer-væske av øyet. Har brukt kloramfenikol som jeg hadde liggende. Det ser ikke ut til å hjelpe nevneverdig... Bruker linser men etter at jeg fikk problemer med øyet har jeg stortsett brukt briller..

Kan øyeproblemene komme av at jeg bruker Lamictal eller Cisordinol 40 mg?? Eller har du noen formening om hva jeg kan gjøre for å bli bedre?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det må minst gå en uke fra doseendring til blodprøve. Om det tar en uke eller to til, gjør det ingenting.

Det andre tør jeg ikke svare på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...