Gjest GA Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 -og derr rant det over av 1999-unger på facebook. Ser ut til at alle i guttungens omgangskrets plutselig fikk lov denne uka! -så da er den kamelen svelget og fordøyd. Jeg sa til ham at han hadde Facebook med sånn stor rød L på som de har som lærer å kjøre bil... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hmmm - her i huset er det faktisk ikke noe mas om det - eldstemann har visst akseptert at vi holder på 13 års grensa (et halvt år til), og hun på ti har vel ingen venner som bruker FB, så akkurat på det området er det ganske rolig. Ellers så er det hull i ørene på jentene som er den neste kamelen for oss å svelge. Jeg har jo holdt igjen - både fordi jeg ikke synes det er fint på små jenter, men også pga mye allergi i familien. Nå er jo i alle fall ikke hun på ti liten lenger, og hun på snart åtte mener også hun er stor... I forhold til hvem som trolig kommer til å passe best på mht rengjøring og sånn, så tror jeg lillesøster vil klare det best.... Så dermed er jeg på glid ift at kanskje begge to skal få hull i ørene samtidig, selv om det er tre års forskjell på dem.... Hmmmm - men sånn egentlig har jeg jo lyst til å holde på prinsippet mitt enda lenger, men det er jo ikek så saklig lenger nå da.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hmmm - her i huset er det faktisk ikke noe mas om det - eldstemann har visst akseptert at vi holder på 13 års grensa (et halvt år til), og hun på ti har vel ingen venner som bruker FB, så akkurat på det området er det ganske rolig. Ellers så er det hull i ørene på jentene som er den neste kamelen for oss å svelge. Jeg har jo holdt igjen - både fordi jeg ikke synes det er fint på små jenter, men også pga mye allergi i familien. Nå er jo i alle fall ikke hun på ti liten lenger, og hun på snart åtte mener også hun er stor... I forhold til hvem som trolig kommer til å passe best på mht rengjøring og sånn, så tror jeg lillesøster vil klare det best.... Så dermed er jeg på glid ift at kanskje begge to skal få hull i ørene samtidig, selv om det er tre års forskjell på dem.... Hmmmm - men sånn egentlig har jeg jo lyst til å holde på prinsippet mitt enda lenger, men det er jo ikek så saklig lenger nå da.... Han har faktisk ikke mast han heller, det var jeg som så at flere og flere av kompisene dukket opp (de fleste ville bli venn med meg faktisk) så jeg spurte om han ville. Så tok jeg et lite kurs med ham. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.