Gjest hæstkuken Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Spør om hva du tror er løsning på følgende problem: Mor med bipolar lidelse er kommet inn i et "sort hull" pga at datteren hennes har utviklet anoreksi. Begge bruker vi samme lege. (Stakkars lege, sier jeg bare. Så mye faenskap de må forholde seg til...) Men hva faen skal JEG gjøre oppe i alt dette? Har ikke idè om åssen komme gjennom dette. Vurderer sterkt selvmord. Vil ikke være mer til byrde for verken legen eller samfunnet. Jeg har byrder jeg ikke klarer å bære. Og bærer en for tungt, bryter en sammen. Det er en naturlov. Er det lurt å legge meg frivillig inn på psyk en periode? Men jeg kan jo egentlig ikke det, for jeg må jo være tilstede hjemme og passe på dattera mi. Knaskje vi kunne vært på sykehus samtidig? Huff, denne familien er bare så cella av psykisk sykdom. Hvorfor satte mine foreldre meg til verden? Og hvorfor fikk jeg selv barn? Hvis jeg overlever dette, håper jeg inderlig at jeg aldri blir bestemor... En gang må det bli satt en stopper for videreføringe av jævelskapen 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Anbefaler at du hører på hva psykiateren din sier (den som behandler din bipolare lidelse). Innleggelse høres meget fornuftig ut. 0 Siter
Gjest hæstkuken Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Anbefaler at du hører på hva psykiateren din sier (den som behandler din bipolare lidelse). Innleggelse høres meget fornuftig ut. ok, takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.