trollemor;o) Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Min sønn har fått halsbetennelse og er invitert i en bursdag i morgen. Han startet på medisin i dag. Er det så smittsomt at han bør holde seg hjemme? 0 Siter
Kalevaala Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Jeg vet ikke dessverre, håper du får gode svar på det. Men: Husk å bytte tannbørste når han er frisk igjen: http://fil.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.1312732 0 Siter
UlrikkeE Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 I barnehagen (hvor jeg jobber) er det ok å komme etter et døgn på penicillin, ihvertfall!! Tipper det går fint med bursdagen, så lenge han føler seg nok i form ihvertfall! 0 Siter
Mirabell Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Jeg er ganske sikker på at halsbetennelse ikke er smittsomt etter at man har kommet i gang med penicillinkuren, så han kan gå i bursdag. Men, som Kalevaala skriver, det er viktig å bytte tannbørste mot slutten av penicillinkuren, ellers kan han smitte seg selv igjen med tannbørsten etterpå. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. november 2011 Forfatter Skrevet 18. november 2011 Jeg vet ikke dessverre, håper du får gode svar på det. Men: Husk å bytte tannbørste når han er frisk igjen: http://fil.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.1312732 har fått gode svar og takk for tipset med tannbørsten! Synd han fikk seg ny tannbørste i går... :-D 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. november 2011 Forfatter Skrevet 18. november 2011 I barnehagen (hvor jeg jobber) er det ok å komme etter et døgn på penicillin, ihvertfall!! Tipper det går fint med bursdagen, så lenge han føler seg nok i form ihvertfall! takk for svar, nå blir han glad 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. november 2011 Forfatter Skrevet 18. november 2011 Jeg er ganske sikker på at halsbetennelse ikke er smittsomt etter at man har kommet i gang med penicillinkuren, så han kan gå i bursdag. Men, som Kalevaala skriver, det er viktig å bytte tannbørste mot slutten av penicillinkuren, ellers kan han smitte seg selv igjen med tannbørsten etterpå. takk for svar, gutten blir nok glad nå :-) 0 Siter
Kalevaala Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 har fått gode svar og takk for tipset med tannbørsten! Synd han fikk seg ny tannbørste i går... :-D Argh, ja det var dårlig timing ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.