trollemor;o) Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Min sønn har fått halsbetennelse og er invitert i en bursdag i morgen. Han startet på medisin i dag. Er det så smittsomt at han bør holde seg hjemme? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg vet ikke dessverre, håper du får gode svar på det. Men: Husk å bytte tannbørste når han er frisk igjen: http://fil.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.1312732 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 I barnehagen (hvor jeg jobber) er det ok å komme etter et døgn på penicillin, ihvertfall!! Tipper det går fint med bursdagen, så lenge han føler seg nok i form ihvertfall! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg er ganske sikker på at halsbetennelse ikke er smittsomt etter at man har kommet i gang med penicillinkuren, så han kan gå i bursdag. Men, som Kalevaala skriver, det er viktig å bytte tannbørste mot slutten av penicillinkuren, ellers kan han smitte seg selv igjen med tannbørsten etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Jeg vet ikke dessverre, håper du får gode svar på det. Men: Husk å bytte tannbørste når han er frisk igjen: http://fil.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.1312732 har fått gode svar og takk for tipset med tannbørsten! Synd han fikk seg ny tannbørste i går... :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 I barnehagen (hvor jeg jobber) er det ok å komme etter et døgn på penicillin, ihvertfall!! Tipper det går fint med bursdagen, så lenge han føler seg nok i form ihvertfall! takk for svar, nå blir han glad 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Jeg er ganske sikker på at halsbetennelse ikke er smittsomt etter at man har kommet i gang med penicillinkuren, så han kan gå i bursdag. Men, som Kalevaala skriver, det er viktig å bytte tannbørste mot slutten av penicillinkuren, ellers kan han smitte seg selv igjen med tannbørsten etterpå. takk for svar, gutten blir nok glad nå :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 har fått gode svar og takk for tipset med tannbørsten! Synd han fikk seg ny tannbørste i går... :-D Argh, ja det var dårlig timing ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.