Gjest littpåsiden Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Hei, det er sikkert litt frekt å mase om dette siden det ikke er psykiatri, men jeg fikk ikke tak i fastlegen min i dag fordi han var på kurs. Jeg spurte for et par dager siden om noen besvimelser og lurer på om du kan ta deg tid til å svare på det. http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4676130 Besvimte i dag også, etter å ha vært oppe en times tid. Føler meg dårlig i forkant, kvalm, vondt i hodet og sliten, og så plutselig så blir alt uklart og hvis jeg da ikke rekker å sette meg ned så besvimer jeg. Føler meg generelt sett redusert og ute av form. 0 Siter
Gjest dfsdf Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Det sier seg jo selv at du må bestille time med legen din for å finne ut av dette. Det er umulig å sette en diagnose på nett. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Det sier seg jo selv at du må bestille time med legen din for å finne ut av dette. Det er umulig å sette en diagnose på nett. Jeg kan ikke stille diagnosen, men på grunnlag av symptomer og varighet kan jeg si flgende med sikkerhet: 1. Dette må utredes av lege. Det er på kanten til at det ikke bør vente til mandag. 2. I påvente av legeundersøkelse skal du ta det helt med ro og hvile og pleie deg selv best mulig. Du skal forholde deg som om du er helt sykemeldt (og vel så det). 0 Siter
Gjest Mellabella Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Oppsøk legevakten med en gang. Det hadde jeg gjort. Få sjekket blodsukkeret ditt blant annet. 0 Siter
Gjest littpåsiden Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Det sier seg jo selv at du må bestille time med legen din for å finne ut av dette. Det er umulig å sette en diagnose på nett. Selvfølgelig skal jeg oppsøke fastlegen når vedkommende er tilbake, men det gjelder jo stort sett for alle spørsmål av medisinsk karakter som stilles på nett. 0 Siter
Gjest littpåsiden Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Jeg kan ikke stille diagnosen, men på grunnlag av symptomer og varighet kan jeg si flgende med sikkerhet: 1. Dette må utredes av lege. Det er på kanten til at det ikke bør vente til mandag. 2. I påvente av legeundersøkelse skal du ta det helt med ro og hvile og pleie deg selv best mulig. Du skal forholde deg som om du er helt sykemeldt (og vel så det). Tusen takk for svar :-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Oppsøk legevakten med en gang. Det hadde jeg gjort. Få sjekket blodsukkeret ditt blant annet. Enig med deg, det hadde jeg gjort også! 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Jeg vil tippe på lav blodprosent, så lav at du kan trenge blodoverføring. Så kom deg til lege og be dem måle hemoglobinet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.