Gjest drittlei jente Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Lurer på om jeg skal ta livet av meg i neste uke. Har i årevis hatt et sug etter alkohol og piller. Har greid å ikke ruse meg siste uken, men det er et helvete å være "sober". Jeg er ikke i stand til å få meg kjæreste, da jeg føler meg ekkel og skitten når noen tar på meg. Dermed ingen barn. Sterk sosial forbi og dermd ingen jobb? Er 32 år, men grunnen til at jeg skriver her er om det finnes noen som har vært langt nedi dritten i årevis og komt seg opp og fram? En av diagnosene mine er konisk suidcudal... Jeg er aldri glad. Savner virkelig den følelsen... 0 Siter
Gjest SAG Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Å ta livet av seg er ingen løsning. Jeg har forsøkt selvmord, men har funnet ut av livet kan være verdt å leve. 0 Siter
Tonette Skrevet 19. november 2011 Skrevet 19. november 2011 Her er historien til ei som tenkte å ta livet sitt, men som ombestemte seg. Verdt å lese. Spesielt de 4 siste avsnittene er verdt å ta med seg. http://www.lwmagazine.no/lw-lifestyle/304-dagen-jeg-valgte-a-leve Klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.