Gjest grøss.... Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Høres ikke sunt ut, høres ut som om moren ikke helt har klart å slippe at han ikke er baby lenger og dessuten har villet gjøre leggingen enkel ved å la han sove i hennes seng - til hennes pupp... sånn holdt jeg på med min baby til hun var 20 mnd gammel... nærmere to år.... og vet du, jeg syns 2 år er grensen... 9 år, da begynner det å bli litt perverst syns jeg, gutter begynner så vidt å komme i puberteten og greier... Hvordan er moren? Virker hun normal ellers?? Jeg ville tatt det forsiktig opp med henne, fortell det sønnen fortalte og spør om det stemmer.... prøv å ikke virke fordømmende, men si gjerne din mening om at dette ikke er helt normalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grøss.... Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 For meg er hun en søster som jeg er glad i, men som jeg også har et anstrengende forhold til...typisk søskengreier. Jeg kan ikke si at hun ikke er vel bevart. Jeg synes hun er det. De tingene ved henne som jeg stusser på, er det en del andre mennesker som også sliter med uten at de gjør slike ting med barna sine av den grunn. Det jeg tenker på er at hun er veldig "overtroisk" og mener at alt som skjer skal skje. Kanskje mener hun at slik atferd er greit fordi det skjer og at han ikke har noe imot det. Hun har et spiseproblem uten at det trenger å ha noe med saken å gjøre. Men siden du spurte så ville jeg svare. Ang. spiseproblem, kan det være at hun fortsetter å amme pga forbrenningens del? Har hørt om en eller annen kjendis som ammet lenge av frykt for å legge på seg.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.