Gjest Normala Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Kan noen bare bekrefte at denne verden eksisterer og ikke bare er i mitt hode? 0 Siter
Gjest Normala Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Ja, den eksisterer. I i feel disorientated. 0 Siter
cathlin Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 I i feel disorientated. Det skjønner jeg at du gjør. 0 Siter
Gjest Normala Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Det skjønner jeg at du gjør. Er det sant at schizofrene ofte lever i to ulike verdener, en virkelig og en innbilt en? Jeg blir usikker på hvor jeg er, og jeg leter og leter etter den 1. eller 2. verdenen, alt avhengig av hvilke som er ekte og kommer først. Men jeg finner ingenting. Og jeg føler at jeg er fanget i én av de, mens jeg egentlig skal være i 2. 0 Siter
cathlin Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Er det sant at schizofrene ofte lever i to ulike verdener, en virkelig og en innbilt en? Jeg blir usikker på hvor jeg er, og jeg leter og leter etter den 1. eller 2. verdenen, alt avhengig av hvilke som er ekte og kommer først. Men jeg finner ingenting. Og jeg føler at jeg er fanget i én av de, mens jeg egentlig skal være i 2. Ja, det kan godt hende det er vanlig ved schizofreni. At du sliter med virkelighetsoppfatningen og hva som er virkelig, slik jeg skjønner det du forteller om de to forskjellige verdenene. Det høres forvirrende ut. 0 Siter
Gjest Normala Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Ja, det kan godt hende det er vanlig ved schizofreni. At du sliter med virkelighetsoppfatningen og hva som er virkelig, slik jeg skjønner det du forteller om de to forskjellige verdenene. Det høres forvirrende ut. Ja og jeg blir forbannet fordi det er ingenting i rommet som snakker med meg. 0 Siter
cathlin Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Ja og jeg blir forbannet fordi det er ingenting i rommet som snakker med meg. Får du noe hjelp i forhold til dette ellers? 0 Siter
Gjest Normala Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Får du noe hjelp i forhold til dette ellers? Jo, men ingen som forstår egentlig. Men prøver å snakke med folk. Det får meg inn på mer vanlige tanker. 0 Siter
cathlin Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Jo, men ingen som forstår egentlig. Men prøver å snakke med folk. Det får meg inn på mer vanlige tanker. God ide å snakke med andre. Det syns jeg også hjelper når jeg føler meg rar. I det hele tatt kontakt med noen andre mennesker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.