Gjest sett grenser Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg synes ikke det er greit at barn ser på sånnt. Jeg vil ikke lære mine barn til å se på kvinnen som et sexobjekt. Skån de for så mye dritt som mulig er min mening. Desto mer de ser av dette desto verre blir de. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg synes ikke det er greit at barn ser på sånnt. Jeg vil ikke lære mine barn til å se på kvinnen som et sexobjekt. Skån de for så mye dritt som mulig er min mening. Desto mer de ser av dette desto verre blir de. ''Desto mer de ser av dette desto verre blir de.'' Den var vel i enkleste laget? Ikke dermed sagt at barn skal se alt mulig, langt ifra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sett grenser Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 ''Desto mer de ser av dette desto verre blir de.'' Den var vel i enkleste laget? Ikke dermed sagt at barn skal se alt mulig, langt ifra. Ser jeg burde begreunnet bedre . I den alderen er de ekstremt påvirkelige. Når foreldrene gir uttrykk for at dette er greit å se på sender de samtidig ut signaler på at det er greit å kle seg som ei hore og at en oppøfrer seg som et objekt. Slik kan de altså ble verre desto mer foreldre tillater. Min tolvåring ville se på musikkvideoer i går men fikk ikke lov av meg. Jeg benyttet samtidig anledningen til å prente inn sunn fornuft og moral. Håper flere kan gjøre det samme! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ser jeg burde begreunnet bedre . I den alderen er de ekstremt påvirkelige. Når foreldrene gir uttrykk for at dette er greit å se på sender de samtidig ut signaler på at det er greit å kle seg som ei hore og at en oppøfrer seg som et objekt. Slik kan de altså ble verre desto mer foreldre tillater. Min tolvåring ville se på musikkvideoer i går men fikk ikke lov av meg. Jeg benyttet samtidig anledningen til å prente inn sunn fornuft og moral. Håper flere kan gjøre det samme! Jeg har mer tro på åpenhet/tillatelse + info enn forbud + info. Det barna ikke får lov til å se blir gjerne desto mer attraktivt og spennende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ser jeg burde begreunnet bedre . I den alderen er de ekstremt påvirkelige. Når foreldrene gir uttrykk for at dette er greit å se på sender de samtidig ut signaler på at det er greit å kle seg som ei hore og at en oppøfrer seg som et objekt. Slik kan de altså ble verre desto mer foreldre tillater. Min tolvåring ville se på musikkvideoer i går men fikk ikke lov av meg. Jeg benyttet samtidig anledningen til å prente inn sunn fornuft og moral. Håper flere kan gjøre det samme! Tja, jeg tror nok fremdeles dette er litt mer nyansert. Svært mange skjelner nok mellom musikkvideoer og eget dagligliv. Da jeg var på min sønns alder, gikk foreldregenerasjonen av hengslene pga. Sex Pistols. Men vi oppførte oss ganske prektig allikevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Musikkvideoer er som sagt svært på kanten mange av de og det er vanskelig å bedømme, men det er oppvisning/show og derfor stort sett ok. Når det gjelder Nissene på Låven syntes jeg det er stort sett greit. Paradise Hotell og Big Brother osv. kommer IKKE på tale, selv ikke får vår eldste (straks tenåring) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.