Gjest nissekjerringa Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 ''Synes det er litt trist, når jeg var liten hadde jeg laange ønskelister.'' Det er annerledes idag ..... for nå kjøper vi det vi trenger når vi har behov for det ..... vi trenger ikke vente til vi må ønske oss det .... Hjemme hos oss skriver barna ønskelister, men ser det blir mye "fyll" av ting bare for å skrive noe. Plukker ut litt av det, selv om de ikke har det store behovet for det, slik at nissen oppfyller noen av ønskene iallefall ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 ''Synes det er litt trist, når jeg var liten hadde jeg laange ønskelister.'' Det er annerledes idag ..... for nå kjøper vi det vi trenger når vi har behov for det ..... vi trenger ikke vente til vi må ønske oss det .... Hjemme hos oss skriver barna ønskelister, men ser det blir mye "fyll" av ting bare for å skrive noe. Plukker ut litt av det, selv om de ikke har det store behovet for det, slik at nissen oppfyller noen av ønskene iallefall ) ''Plukker ut litt av det, selv om de ikke har det store behovet for det, slik at nissen oppfyller noen av ønskene iallefall )'' 11-åringen her ønsker seg masse dill og har fått beskjed om at ønskeliste ikke er det samme som bestillingsliste. ) Hun vet det godt da og det er jo lov å ønske, hun vet jo at hun ikke får alt på lista og jeg har sagt at hun er så stor nå at hun ikke må regne med å få noe særlig leker lenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Blir vel gjerne slik når de nærmer seg tenårene: Elstemann vår har kun to helt konkrte, realistiske ønsker som ikke er alt for dyre. Ellers øsnkerhan seg TV på rommet, og dermed penger :-) Frøkna på 5 år ønsker seg ALT som er jenteting i lekekatalogene, PLUSS en ekte kanin. (som garantert ikke blir noe av ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.