Gå til innhold

11 åring ønsker seg ingenting

Gjest mamma1981

Anbefalte innlegg

Gjest nissekjerringa

''Synes det er litt trist, når jeg var liten hadde jeg laange ønskelister.''

Det er annerledes idag ..... for nå kjøper vi det vi trenger når vi har behov for det ..... vi trenger ikke vente til vi må ønske oss det ....

Hjemme hos oss skriver barna ønskelister, men ser det blir mye "fyll" av ting bare for å skrive noe.

Plukker ut litt av det, selv om de ikke har det store behovet for det, slik at nissen oppfyller noen av ønskene iallefall :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Synes det er litt trist, når jeg var liten hadde jeg laange ønskelister.''

Det er annerledes idag ..... for nå kjøper vi det vi trenger når vi har behov for det ..... vi trenger ikke vente til vi må ønske oss det ....

Hjemme hos oss skriver barna ønskelister, men ser det blir mye "fyll" av ting bare for å skrive noe.

Plukker ut litt av det, selv om de ikke har det store behovet for det, slik at nissen oppfyller noen av ønskene iallefall :o)

''Plukker ut litt av det, selv om de ikke har det store behovet for det, slik at nissen oppfyller noen av ønskene iallefall :o)''

11-åringen her ønsker seg masse dill og har fått beskjed om at ønskeliste ikke er det samme som bestillingsliste. :o) Hun vet det godt da og det er jo lov å ønske, hun vet jo at hun ikke får alt på lista og jeg har sagt at hun er så stor nå at hun ikke må regne med å få noe særlig leker lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel gjerne slik når de nærmer seg tenårene: Elstemann vår har kun to helt konkrte, realistiske ønsker som ikke er alt for dyre. Ellers øsnkerhan seg TV på rommet, og dermed penger :-)

Frøkna på 5 år ønsker seg ALT som er jenteting i lekekatalogene, PLUSS en ekte kanin. (som garantert ikke blir noe av ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...