Gå til innhold

stikking i magen

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret_1986
Skrevet

Hei Jeg har i lengre tid hatt rar murring/stikking/ gangsperr følelse i magen som man gjerne får før mensen, men jeg har det hele tiden. De siste månene har jeg også innimellom fått sterke strekk lignende smerter i magen. Kjenner ut som en blanding av at noen stikker en kniv i magen min og drar i tarmene mine. Det kan komme når jeg nyser, reiser meg opp eller bare ligger i ro. Er så vondt at jeg må bøye meg ned for å dempe smerten. Har også hatt en del leamus i magen de siste månene. Er sånn at jeg ser at magen trekker seg sammen og beveger seg. Smerten ligger nede i magen på høyre side. Tror det ligger litt over eggstokk området. Jeg har prøvd å bli gravid i 1 år og tror hver mnd at jeg har blitt gravid og at det er derfor jeg er så rar i magen, for når jeg googler mine problemer kommer det alltid opp mangen gravid forum. Men jeg er desverre ikke gravid! :( Har også ofte oppblåst mage og i det siste en del forstoppet Er veldig redd for at det er noe farlig.. Har nevnt denne strekk/ stikkingen for legen min, men hun kjente bare på magen min og fann ikke ut noe. Håper du har noe mer mening om hva dette kan være...

Fortsetter under...

Skrevet

Har du sjekket deg for SOI (kjønnssykdommer)? Hadde samme symptomene selv og ble diagnostisert med en klamydiainfeksjon. Dette ville je sjekket aller først, evt. krevet en større utredning hvis smertene vedvarer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...