Gjest luureer Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Er det noen som med hell har fått det bedre med angst og psykiske plager med akupunktur behandling. Jeg går hos en nå, men blir snarere verre, Han sier det er en overgang, Han driver også med healing? 0 Siter
Gjest fattigere og like syk Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Jeg har i mine sykdomsperioder kontakt (tror jeg) meg litt overnaturlige ting. Da oppsøker jeg gjerne akupunktur, healere og andre alternative behandlere. Kan ikke si jeg har blitt bedre av dette nei, kanskje heller verre? Og ihvertfall en god del fattigere. Det finnes også veldig mange som kaller seg for ditt og datt og tjener seg rik på oss psyke. Så vær litt obs i forhold til slike ting. Noen ganger har jeg lurt på om det egentlig er lov å drive på meg behandling av psykisk syke og påstå at de kan bli bedre? Hvor er forskningen og er det mange som egentlig blir bedre av alt dette? Ihvertfall ikke meg. 0 Siter
Gjest alvende Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Jeg har i mine sykdomsperioder kontakt (tror jeg) meg litt overnaturlige ting. Da oppsøker jeg gjerne akupunktur, healere og andre alternative behandlere. Kan ikke si jeg har blitt bedre av dette nei, kanskje heller verre? Og ihvertfall en god del fattigere. Det finnes også veldig mange som kaller seg for ditt og datt og tjener seg rik på oss psyke. Så vær litt obs i forhold til slike ting. Noen ganger har jeg lurt på om det egentlig er lov å drive på meg behandling av psykisk syke og påstå at de kan bli bedre? Hvor er forskningen og er det mange som egentlig blir bedre av alt dette? Ihvertfall ikke meg. Alternativbehandlere kan desverre holde på som de vil uten å bli tatt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Det finnes ingen holdepunkter for at akupunktur viker på angst. Angst er et tankeproblem, og må behandles som sådan. 0 Siter
Gjest luureer Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Det finnes ingen holdepunkter for at akupunktur viker på angst. Angst er et tankeproblem, og må behandles som sådan. Gjelder dette depresjon også? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.