Gå til innhold

Deprimert

Gjest Fortvilet!!

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet!!
Skrevet

Hei, Rett før jul i fjor kom min samboer hjem og ikke ville gå i fra meg, det gikk fram og tilbake, dette viste seg tilslutt og være at han hadde funnet en annen og hadde bedrevet utroskap med henne samtidig som han var hjemme med meg og ville prøve og bli gravid slik at vi kunne starte familie. Dette gjorde meg veldig såret, og følte hele verden rundt meg raste i sammen, mye styr med og få solgt leilighet. Han var den som jeg så for meg og være med i mange år, kanskje for alltid med stor familie. Han forandret seg totalt og ble omtrent med en gang samboer igjen. Også om jeg treffer noen nye som kan være greie så blir jeg livredd og trekker meg bort i frykt for og bli gla i noen, for og bli såret igjen. Det som jeg har slitt med siden er en lett vektøkning, gikk ned litt i sommer. Er 170 cm høy og veier 100kg Trener mye slik at det burde ikke være noe problem, jeg spiser ikke så veldig mye feil mat eller sukker/godteri. Har en mage sykdoms som er ullcerøs collitt og en underlivs sykdom Polycystisk Ovarial syndrom, som også gjør at jeg sliter med og gå ned i vekt. Dette bruddet har ikke akkurat gjort det lettere på psyken min, jeg sliter med at jeg tenker på dette stort sett daglig, er livredd for og treffe på han med hun nye. Drømmer ofte om dette på nettene. Holder med mye for meg selv for jeg er utslitt hele tiden, og vil bare komme meg langt bort. Humøret er ikke alltid like bra, føler at alt jeg gjør er feil, føler ikke så mye glede over ting lenger. Det at også vekten ikke går ned når jeg trener og prøver og ha et godt kosthold gjør alt enda verre. Føler jeg nesten bare er negativ for tiden. Er dette noe som kan være en depresjon som er i ferd emd og bryte ut? Er det noe jeg kanskje kan gjøre for og komme meg videre i livet, det er nå ca 1 år siden og jeg tenker på dette daglig? Trenger virkelig og få komt meg videre på et eller annet vis snart, ellers så kommer jeg kanskje til og isolere meg helt fra omverden ettervert.

Skrevet

Dette har utviklet seg til å bli en depresjon og du virker til å sitte fast, søk hjelp hos din primærlege med en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...