astridny Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hei. Hvilken kalender har deres barn (jente) på 9 år ? Vi har BR leker,Extra og Brio lekebutikker her. Takk for svar. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jenta vår er bare 6 år, og vil ha Pet Shop. Har hatt den i fjor og året før også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Jenta vår er bare 6 år, og vil ha Pet Shop. Har hatt den i fjor og året før også. Hun syns den er for barnslig ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Mine har pakkekalender. Jeg prøvde meg i fjor på om de ikke heller ville ha Pet Shop og Lego-kalender, men dengang ei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentene2 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Lego City kommer mine få! Men Polly Pocket kunne også være aktuelt ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjokoladekalender Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Her er det som vanlig Kinder-kalenderen, altså sjokolade hver eneste morgen før skolen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Mine får pakkekalendere med litt forskjellig i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Mine får pakkekalendere med litt forskjellig i. 6-åringen min har Playmo-dilla og jeg har kjøpt Playmo-kalender (men hun vet det ikke enda) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Vil bare kommentere at det er så flott at det finnes andre som sier ADVENTSKALENDER ;D Advent er advent - og må ikke forveksles med jul. He, he Når det er sagt, så har vi en kombinasjon av aktiviteter og ting i våre adventskalendere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 6-åringen min har Playmo-dilla og jeg har kjøpt Playmo-kalender (men hun vet det ikke enda) Det var det min datter også ville ha,men den som hun så i VG selges kunne hos toys r us. Og den butikken har vi ikke her :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det var det min datter også ville ha,men den som hun så i VG selges kunne hos toys r us. Og den butikken har vi ikke her :-/ Her hadde de mange typer på Ringo, om det er noe nærmere dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Frøkna har pakkekalender, (er jo svært enkelt å glede jente på 5-år) Eldstemann (tenåring) har Fått ett griseflax lodd (noen ganger vanlig flax lodd) hver dag på sin kalender, men unntak av helgene da får de godis begge to. Og så har de en sånn billig sjokolade kalender kjøpt å matbutikken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Her er det (som vanlig) kalenderinflasjon. Ungene har (jente 9 og gutt 12) Kindereggkalender fra farmor (j) Legokalender fra mormor (felles) Sjokodekalender fra banken - en hver Pakkekalender fra farmor - en hver Ponduskalender fra farmor (g) Blåfjellkalender fra Bokklubbens Barn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Her er det (som vanlig) kalenderinflasjon. Ungene har (jente 9 og gutt 12) Kindereggkalender fra farmor (j) Legokalender fra mormor (felles) Sjokodekalender fra banken - en hver Pakkekalender fra farmor - en hver Ponduskalender fra farmor (g) Blåfjellkalender fra Bokklubbens Barn Har de virkelig ikke Flax-skrapeloddkalender? *sjokkert* :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Har de virkelig ikke Flax-skrapeloddkalender? *sjokkert* :-) nei, men jeg vurderer å skaffe meg en til meg sjøl så jeg også har noe å glede meg til om morgenen i adventstida... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Her er det (som vanlig) kalenderinflasjon. Ungene har (jente 9 og gutt 12) Kindereggkalender fra farmor (j) Legokalender fra mormor (felles) Sjokodekalender fra banken - en hver Pakkekalender fra farmor - en hver Ponduskalender fra farmor (g) Blåfjellkalender fra Bokklubbens Barn Så dere legger ikke opp til så mange andre aktiviteter i adventa ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Mine to har pakkekalender laget av sin snille mor. Så får de i år Blåfjellkalender fra bestemor, pluss at vi tar fram den samme bok-kalenderen år etter år etter år :-) For egen del må jeg nøye meg med den dølle skrapekalenderen som skolekorpset selger. OG adventseriene på TV 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Mine to har pakkekalender laget av sin snille mor. Så får de i år Blåfjellkalender fra bestemor, pluss at vi tar fram den samme bok-kalenderen år etter år etter år :-) For egen del må jeg nøye meg med den dølle skrapekalenderen som skolekorpset selger. OG adventseriene på TV Hva er bok-kalender? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hva er bok-kalender? En bok-kalender er sikkert f.eks. "Julemysteriet" med Jostein Gaarder eller "Jul i Skomakergata" eller "Juleposten skal fram, fru Pigalopp"; altså bøker med 24 kapitler. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 En bok-kalender er sikkert f.eks. "Julemysteriet" med Jostein Gaarder eller "Jul i Skomakergata" eller "Juleposten skal fram, fru Pigalopp"; altså bøker med 24 kapitler. ) Aah ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.